Draaipoging, stuitbevalling of keizersnee

Hoi,

Als het goed is ben je nu mama!!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat het meeviel. Ik ben heel benieuwd.
Onze dochter heeft nog wel een hele tijd haar beentjes haaks gehad als ze ontspande. Na 2 weken moest ze eigenlijk op haar rug slapen, maar dan gingen haar benen omhoog en de deken dus ook. Ze heeft dus nog een tijdje op haar zij geslapen. Rollen kon zo toch niet.
En nog steeds, ze is bijna 2, als ik haar optil dan trekt ze haar benen haaks omhoog. Een van de tweeling van mijn nichtje, degene die in stuit heeft gelegen, doet dat ook nog steeds, terwijl de ander zijn benen onder zich trekt.
Nou ik hoop dat je aan het genieten bent van jullie kleine wonder!! Veel geluk en ik kijk uit naar je verhaal.
Ik ben trouwens nu zelf 9 weken zwanger van nummer 2. Ik ben benieuwd of dit ook weer een stuit wordt?

Groetjes

hoi allemaal.

Vorige week vrijdag om 9.45 uur is onze prachtige zoon geboren. Hij weegt 3700 gr en is 50 lang. Alles is reuze mee gevallen. De blaaskatheter was niet zo leuk maar dat was snel gebeurd. De ruggenprik is ook meegevallen. De kleine kreunde heel erg na de bevalling hij had natte longen. Daarom heeft hij nog even zuurstof gekregen, gelukkig ging het snel beter met hem. Afgelopen maandag weer thuis gekomen, dat was wel heerlijk. De borstvoeding kwam niet goed op gang. De hulp in het ziekenhuis daarvoor viel wel tegen. Er was weinig tijd om goed te helpen met aanleggen. Maar de thuis komst en de goede hulp van de kraamhulp heeft dit allemaal opgelost.
Ben vandaag even een uurtje buiten geweest dit was wel heerlijk, maar merk wel dat dit even genoeg was.
Langzaam een beetje opbouwen, ik had het erger verwacht maar ben toch thuis al aardig mobiel. Volgens de verloskunige ziet de wond er goed uit. Is niet rood of ontstoken. Wel is de snee iets groter dan normaal werd mij verteld dit is waarschijnlijk gedaan omdat zijn bolletje iets groter dan gemiddeld was.

groetjes spa81

hoi!
hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Gelukkig is het je neit echt tegengevallen. Doe het rustig aan, laat je goed verwennen!!! En... hou je aan de leefregels die je meegekregen hebt, dat is in eigen voordeel voor later leeftijd!
Groetjes mira, sinds 02-01 trotse mama van jaap (ook via geplande ks)

Hoi,

Gefeliciteerd!!!! Fijn dat het toch nog meevalt. Mogen we de naam van je zoon weten? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, ahum.
Probeer zoveel mogelijk te genieten!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan