<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik kan wel JANKEN. Onze zoon wordt aanstaande vrijdag 3, hij is al een half jaar zindelijk. Hij heeft in het begin op het potje/wc gepoept. Sinds 3 maanden is het echt uit de hand gelopen. Hij gaat om 19 uur naar bed en gilt tot 12 uur of later alles bij elkaar. Hij poept wel 3x en als gevolg een bloedende billen. Wij hebben alles uit de kast gehaald, maar nu zó gefrustreerd dat het serieus onze relatie gaat kosten. <br /><br /></p><p>Ik heb nog een kleintje van bijna 1 dus wij zijn druk genoeg. Hij blijft maar janken en is niet stil te krijgen tot hij verschoond wordt. Ik ben het serieus helemaal zat. Mijn man is de geduldigste man die je ooit kan bedenken, maar hij irriteert zich nu ook dood. Wij vertellen en moedigen hem aan om te poepen, dat het anders in de nacht pijn gaat doen en dat iedereen dan moet slapen. Slapen was hij al super slecht in en nu al maanden helemaal overstuur hierdoor. Ik heb het gevoel dat hij zijn ontlasting ophoud en als gevolg diarree achtige zure poep heeft. Z’n ontlasting is meerdere malen in de lab geweest maar er kwam geen virus oid uit. De huisarts en cb zeggen dat hij te jong is. Maar hij heeft nu al weken bloedende billen en het is gewoon helemaal rood. Wij blijven letten van 19 tot 12 uur heen en weer gaan en misschien wel 30x dit meen ik.</p><p> </p><p>Zojuist heeft hij een uur zitten huilen en moest ik hem wéér verschonen. Ik wil hem ook niet aanleren dat hij elke keer verschoond wordt en dat dit normaal is. Als baby en dreumes kon hij wel gewoon met zijn ontlasting de ochtend doorkomen. Wie heeft dé tip? Hier worden wij niet leuker tegenover elkaar en is het elke avond frustratie en geschreeuw. Wat écht niet gek is na zoveel maanden onrust. </p>