Dreumes september 2019

Liesforum, ah wat vervelend zeg dat jullie naar de poli moeten! Lijkt me zo vervelend als je niet kan poepen.

En ook het slapen bij jullie Anemoontje en Uitje, geen pretje! Zeker niet aangezien de zwangerschap.
Ga je een telefonisch consult doen, Anemoontje, met een slaapcoach? Onlangs heeft een vriendin van mij dat gedaan en die was er erg blij mee!
 
Oh wat vermoeiend zeg al die peuters die niet goed slapen..? lijkt me i.c.m. de zwangerschap ook pittig en helemaal dat de dag zo lang duurt??  hier gelukkig een goede slaper... realiseer me ook dat we daar echt geluk mee hebben.
Knap hoor al die kindjes die al zindelijk zijn en/of ermee bezig zijn! Ik heb toevallig maandag eens een potje gekocht; vond het eerlijk gezegd voor die tijd echt niet nodig, ze is nog zo jong. Nu gewoon spelenderwijs kennis laten maken en kijken hoe het gaat en dan verder. Gisteravond zette ik haar voor het in bad gaan er eens op, ik draaide me om om wat spullen te pakken en ze had gewoon al geplast in het potje? Of het is heel knap of dit was puur toeval haha.
Hier inmiddels 36.5 week zwanger.. laatste weekjes alweer! Zo spannend maar heb er ook weer zoveel zin in? Zo'n klein hummeltje, weer borstvoeding geven en natuurlijk hoe onze peuter reageert op de baby. Bevalling zie ik wel wat tegenop maarja moet toch gebeuren! ?
 
Anemoontje, ik ben heel benieuwd naar de ervaringen met de slaapcoach.
Hier ook nog steeds een slechte slaper. We hebben nu maar bedacht dat de toekomstige baby en hij tegelijk gaan doorslapen ;) Op dit moment heeft meneertje er een fase bij van niet willen gaan slapen.
 
Vanaf 6-10 starten we met het slaap traject dus dan kom ik in de lucht hoe het is afgelopen. Zelf ben ik ook best sceptisch net als Uitje aangeeft, maar inmiddels lopen we wel tegen lastige proberen aan waar ik lastig van vind te bepalen waar doe je goed aan en in hoeverre ga je mee met het kind. Die wilt het liefst dat wij de hele nacht naast haar zitten op onze knietjes en het licht aan is haha.
 
Terug
Bovenaan