Dreumes september 2019

Wij hebben nog steeds een voorzitje, maar ben ook al wel aan het kijken naar een achterzitje. Het wordt toch wel zwaar voorop.

Hier leuk pril nieuws, ik ben weer zwanger. Heel pril nog allemaal, 12 oktober omze eerste echo. Het voelt wel heel anders, ik voel veel meer dan de vorige zwangerschap, maar toch ben ik er veel minder mee bezig. Hoe is het met de andere zwangere dames en moeders?

 
Wat leuk Majom, gefeliciteerd!

Ik merk ook dat deze zwangerschap wel anders is. Ik was het eerste trimester ook veel vermoeider maar dat is logisch met onze slechte slaper haha.
Verder ben ik er ook minder mee bezig. Ik ben al bijna op de helft. Volgende week 20 weken echo, spannend!
 
Gefeliciteerd majom! Leuk nieuws! Spannend de eerste echo half oktober.

Hier inmiddels bijna 25 weken zwanger en zoals Uitje ook al zegt ervaar ik het echt heel anders. Vooral veel tijd voor onze peuter en veel minder voor de kleine in mijn buik haha. Al laat die geregeld van zich horen met schopjes. Daar geniet ik wel meer bewust van. Verder veel harde buiken. Doe al gauw te veel op een (werk)dag. Maar ach, probeer savonds mijn rust te pakken.

Dit weekend gaan mijn man en ik voor het eerst een weekend weg zonder onze zoon. Spannend! Lekker een stedentripje naar Duitsland. Heb er heel veel zin in!
 
Gefeliciteerd Majom wat leuk? 
Ik ben inmiddels alweer 37 weken. Ervaar het ook totaal anders, was sowieso de hele zwangerschap veel vermoeider. Nu in mijn verlof veel meer klachten dan de vorige keer, denk toch omdat ik nog zo druk ben met onze dreumes en het tillen etc. Ondanks het feit dat mijn vriend echt wel helpt gelukkig. Maar ben steeds zo moe en kan de laatste week maar kleine stukken lopen krijg dan enorme steken in mijn liezen. Kijk daardoor wel echt uit naar de bevalling, wel een beetje zonde want geniet nu stuk minder ervan ;) 
Vind het ook wel spannend hoe het zo met de tweede zal gaan. Vooral omdat wij zo'n makkelijk kind hebben, met doorslapen vanaf dat ze 5 weken was. Ben echt benieuwd hoe ik omga met slapeloze nachten?
 
Gefeliciteerd Majom! Wat leuk!

Ook ik heb inmiddels verlof. Ben dit weekend 34 weken. Heerlijk! Was er echt aan toe moet ik zeggen. Je komt zoveel minder aan jezelf toe als je er al eentje heb rondlopen!

Sinds 1,5 week is onze dochter zindelijk! Moet zeggen dat ik dit wel erg prettig vindt met nummer 2 in het vooruitzicht.
Zijn jullie al begonnen?
Onze dochter was wel aan de vroege kant maar ze deed al af en toe een plasje op het potje en wilde iedere keer haar luier uit. Hebben toen de zindelijkheidsbox besteld en daarmee krijg je ze in een week zindelijk. Wel intensief maar het is wel gelukt! ??
 
Bedankt allemaal!

Wat goed nu al zindelijk AvdS! Wij zijn er nog niet mee bezig. Hij geeft ook nog niks aan verder. Hoop ook dat wij hem wel overdag zindelijk kunnen krijgen voordat de baby er straks is. Gelukkig hebben we nog wel even.
 
Wat grappig dat de september 2019 baby's nu broer of zus worden. Hier morgenneen jarig jetje die 2 wordt. En dan eind oktober uitgerekend van haar broertje. Nu 35.1 w zwanger.. Helaas wel medisch maar dat hebben we een plekje kunnen geven. Kijk zo uit naar de komst van hem. Al gok ik dat hij niet tot eind oktober zal blijven zitten. We gaan zien.. Zo spannend allemaal weer. Maar eerst morgen een klein feestje voor de dan peuter meisje!
 
Terug
Bovenaan