Druk?

Hoi hoi Gieneke,

Leuk dat je een avond voor jezelf gaat plannen, weet je al iets wat je graag wilt doen? Mijn schoonouders en schoonzus wonen inderdaad in de buurt, passen af en toe op, alleen als het echt nodig is, maar ik voel me idd ook heel snel een zeikerd, dus wil niet te afhankelijk zijn van andere....Sporten nog niets geworden, moet nog even informeren hier en daar...ga samen met de buurvrouw....want het wordt wel weer eens tijd mijn conditie op pijl te brengen hihi....
Op een booreiland wordt geboort naar olie en je heb daar verschillende disicplines in..maar daar zal ik je niet meevermoeien...om het makelijk te vertellen, schroeft mijn man de pijpen in elkaar die vervolgens op diepte worden gebracht naar de plek waar de olie zich bevind, daarnaast is hij verantwoordelijk voor de uitvoering daarvan....
Alvast fijn weekend.....

Groetjes San

He hoi,

fijn weekend gehad, jij ook? Ja, logisch eigenlijk, naar olie boren, haha.
Aerobics lijkt me wel leuk, fitnessen lijkt me iets te inspannend als je zwanger bent en daarvoor ook niet veel sportte. En ook wel wat duurder geloof ik. Zal 's even kijken wat er allemaal te doen is. Was je man thuis van 't weekend?

Groetjes Gieneke

Hi hai,

Ja hier ook fijn weekend gehad...zaterdag rustig aan gedaan en zondag moest manlief weer weg...s'middags met rowan kastanjes gezocht...ook leuke bezigheid....echter gooide hij steeds de zak om en kon ik ze weer op rapen, dus we waren lang zoet zo...hihi..
Ja, wat ik precies ga doen op de sportschool ben ik ook nog niet achter, in ieder geval mijn buikspieren, want daar is niet zo veel meer van over na mn zwangerschap, was namelijk bijna 30kg gegroeid ik was echt tonnetje rond, gelukkig ben ik wel snel al me kilo's weer kwijt geraakt, echter op 3 kilo na...maar ach...Dus iets voor mijn buikspieren...Rowan is nu wat ziek dus een lange dag achter de rug met een hoop tranen van hem, volgens mij een oor en keelontsteking, dus maar even naar de dokter morgen....dan voel je je wel alleen hoor de hele dag met een huilend kind, vanmiddag dan ook maar even naar me schoonouders geweest, zorgde ook voor wat afleiding voor rowan....
Morgen weer naar de "lucht je hart dokter"? Of is dat woensdag? Inieder geval sucses weer en flinkt luchten he!

Groetjes San

He hoi,

wat zielig voor Rowan!! Gister bij de dokter geweest? Ja, dan valt het tegen in je eentje he?! Toen Gerriën 5 maand was heeft hij bijna een week in het zkh gelegen, erg alleen!
Buikspieren, ik weet niet eens meer waar ze horen te zitten, haha.
Eigenlijk zou ik me daar niet druk over moeten maken nu ik zwanger ben, dan ben je 'legaal' dik he? Haha! Maar ik ben bij Gerriën ook  bijna 25 kilo aangekomen, uiteindelijk iets meer dan de helft kwijtgeraakt....
Ik zit nu al voor na de bevalling een sportschema op te stellen, ruim een maand na de uitgerekende datum trouwen vrienden van ons, dat lukt  dus niet. Maar weer 3 maand later trouwt mn schoonzusje, dan wil ik toch wel weer strak zijn!!  Strakker als voor de zwangerschappen! Eerst maar afwachten of ik dan nog vol goede moed zit.....

Succes met Rowan als hij nog ziek is!

Groetjes Gieneke

Terug
Bovenaan