durf niet hardt te juigen maar denk dat ik zwanger ben

solly dames ben niet zwanger heb een afspaar voor donderdag bij de huisarts, ik baal als een stekker ook al had ik in me achterhoofd dat het negatief kon zijn, toch huil ik, sorry maar ben gewoon bang dat er wat anders aan de hand, is, de gevoelige borsten kan komen dat mijn menstruatie uitblijft, wat zal ik doen een test doen ? of niet ?

Shit.... klote voor je zeg (excuus voor mijn woordkeus...)!!

Ik zou geen test doen als ik jou was.... zo'n test bij de HA is best heel betrouwbaar, je zou jezelf alleen maar meer in de stress werken.
Misschien wil de HA er donderdag alleen maar even over spreken met je.
Zie het niet meteen somber in hoor!!

Je kunt hier in ieder geval altijd je verhaal kwijt!

Dikke en ,
Liesbeth

He meid!!! wat vervelend voor je!! Goed van je dat je gelijk een afspraak hebt gemaakt, dan zit je niet de hele tijd meer met onzekerheden!! De andere klachten kunnen misschien wel te maken hebben met het opntpillen en de spanningen??! Weet het ook niet maar dat lijkt mij logisch. Veel sterkte en laat je je maar lekker verwennen door je mannetje, liefs el

tjeetje... wat kut zeg(sorry)
al die spanning de hele tijd..
huil maar lekker ff en laat het er goed uitkomen.

ga in ieder geval wel naar je ha om te zien wat er dan loos is je moet zuinig blijven op je lichaam he?

ik ben nog niet uitgeknokt en blijf koppig in de race..
vanochtend had de assistente van ha mij gezegd dat mijn waardes niet gestegen waren..vrijdag 43 en nu 46. was dus ook huilerig.
kreeg uurtje geleden telefoon van de ha dat de uitslag van gister net binnen was(foutje gemaakt dus) en mijn waardes waren nu 180! dus 3.9 keer gestegen.
het was nog laag en nog geen reden om te juichen maar stiekum krijg ik weer meer hoop.

nu do weer bloedprikken en vrijdag uitslag.. als het dan weer gestegen is ben ik back in de race!

ik leef enorm met je mee en heb net ook een traantje gelaten, weet hoe gespannen afgelopen dagen voor je zijn geweest.

xxx ester

thnx voor jullie reacties, ik kan er niks aan doen, vind het alleen vreemd ma ja op naar de volgen de ronde

He bah wat een rotnieuws voor je suzette,
Ik vind het ook wel raar hoor dat je een positieve test heb gehad en toch niet zwanger bent.
Hoop dat je donderdag wat meer weet.
Tot die tijd veel sterkte.
Gr lisette

Terug
Bovenaan