durf niet hardt te juigen maar denk dat ik zwanger ben

hoi suzette en ester, wat een gedoe voor jullie beiden!! Vervelend hoor! Denk je naar een huisarts te kunnen voor duidelijkheid en krijg je deze nog niet....
Ik hoop vandaag beter nieuws te lezen. succes!!!

hoi hoi ik kan pas bellen na 3 uur dus nog ff afw8, ik vind het wel leuk dat iedreen met ons mee leven, dat ben ik niet gewend namelijk, alleen me schoon ma me eigen moeder kan ik er niet over hebben vind wel jammer, maja ze komt zo over van voor mij hoeft het nog niet weet je, ik heb best wel veel mee gemaakt met me vorige vriendjes , dus ik denk dat me ma gewoon heel voorzichtig is, ma ja komt goed ff nog de spanning erin houden hahah, ik heb wel als he zo ver is , iets lueks om het te laten weten, voor me vriend , een speen met papa, me moedre en schoon ma een oma speen, en me vader , een slabetje lime groen met er op mijn beste sponsor is me opa, hahahhaha

Lees en leef al een tijdje mee... ga nu ook maar eens een berichtje plaatsen!
Nog 50 minuutjes en dan kun je de HA weer bellen!!! Spannend meid!

Ik voor je dat het raak is!!

Dikke Liesbeth

ja dank je is aftellen geblazen nu hahahah, ik lag er nu wel om maar zit wel in de zenuwen. ik weet dat het niet mag maar ik rook haast de een naar de andere, hahaha, zit wel pauzes tussen hoor, ik weet niet wat ik moet denken maar als ik vanuit ga van negatief is de klap veel minder, en anders kan ik juigen toch/ tot zo
cccccccccc

ik lees ook stiekum mee..... ik duim ook heel hard hoor!

Imme xx

Nog 10 minuten, we tellen af voor je!!! Wel gelijk even wat schrijven he?

ja ik laat het gelijk weten oke? is eigenlijk niet eerlijk als het raak is dat jullie het eerder weten dan me mannetje hahha

Terug
Bovenaan