durf niet hardt te juigen maar denk dat ik zwanger ben

wat is dat nu weer??

dat kan toch helemaal niet. je bent het of je bent het niet. heb je soms ook zeer lage waarde?
snap hier niets van bloedtesten zijn toch de definitieve meldinggevers?
ow ik hoop voor je dat het goed nieuws is..

tot morgen!

ps ik hoor morgenvroeg of mijn waardes zijn gestegen al dan niet verdubbeld zo ja dan ben ik zwanger en dan nog maar net, zo nee..

Nou zeg suzette en ester,
jullie houden ons wel in spanning zo hoor.
leef heel de tijd met jullie mee.
gr lisette

ja kweet het ook niet ik belde naar de HA en ze gingen in de computer kijken en ze kon de uitlsag niet vinden, dus ik moest ff w8 dan zou ze het lab bellen toen heb ik na 5 a 10 minuten terug gebeld en toen zei ze dat ze twijfelde normaal is het binnen een dag maar omdat ze twijfelde deden ze een drie dagen onderzoek dus, ja ik snap er niks van ? heb gevraagt hebben ze wel de goede voor zich ja jij bent toch s groenendijk van 7 april 1983 ik zei ja dan ben ik, dus ik snap het ook niet
xxxxx

Nou weet je dus nog niets!!! Je zit echt precies in hetzelfde schuitje als Esther. Meiden, ik duim voor jullie hoor!! Die onzekerheid is toch beroerd lijkt me!

ja ik snap er ook niks van ik slaap heel weinig , na al die zenuwen en geouwehoer van me ma ( sorry van de taal) ik weet dat ze het goed bedoelt maar wordt er zo onzeker door, ik drrom soms dat ik ruzie krijg met me broer, omdat ik me zo gedraag enzo en dat ik een test honderden testen deed met allemaal negatieven erop, is dit een waarschuwing of zo, wie herkent dit? me vriend lig al te mafen , en ik dyrf nog geen eens meer te slapen, das toch niet, lig hte dan echt aan mij en is het gewoon zo dat ik niet zwanger ben? nou ik hoor het morgen wel,

xxxxxx suzette

Hoi Suzette en Estertje,
Ik ga loeihard voor jullie duimen dat jullie allebei zwanger zijn.
Ze hadden bij de huisarts ook kunnen zeggen dat jullie niet zwanger waren maar dat hebben ze niet gedaan dus er is nog heel veel hoop.
Laat het gelijk weten als jullie wat weten want we zitten hier gewoon in spanning.
Gr Lisette

Zo ff duimen voor jullie!

laten jullie het snel weten?

Veel liefs KV

Hoi Suzette en Esther.

Ik lees al een tijdje met jullie mee..
Wat een spanning zeg! Ik hoop zo dat het raak is!
Succes en ik zal voor jullie duimen!
Liefs,
Rian

Terug
Bovenaan