durf niet hardt te juigen maar denk dat ik zwanger ben

nou antwoord apparaat was het niet wordt door geschakeld naar de huisartsenpost, dus ja voor spoed, en dit was voor hun geen spoed hahah voor mij wel hahah
maar me ma zei en ben je al ongesteld ik zei nee heb dus bloed geprikt zegt bloed geprikt? ik zei ja dus ff w8 maar hahahah nou zei me ma je bent niet zwanger want dan moet je al dikekr zijn en zevoorts ik zei ma ieder persoon is anders, ik snap me ma niet helemaal, maja ik zie het wel

oja ik heb sinds vandaag een opgeblazen gevoel, moet telkens boeren en poepies laten( sorry dat het zo vies klinkt) en de boven kant van me buik( beetje me maag ) js hardt wat kan het zijn zijn dat gewoon de zenuwen?

weet je wat ik nu het stomst vind? dat menig mens een gat in de lucht springt bij een positieve test en dan alles op zich af laat komen en ik zij de gek moet weer zonodig naar de HA wie de hele boel op z'n kop zet..haha
gaat goed met me vandaag. scoor nog steeds een plus bij de clearblue en ga er steeds meer vanuit dat het in orde komt.
gaat helemaal vanzelf, ook mijn mannie heeft een slechte nacht achter de rug, was zijn vaderschap al aan invullen hihi

ik hoop zo suzette dat we allebei mogen juichen en janken en springen(niet te hard) als we bevestiging krijgen..

tot die tijd duurt deze zaterdag al mooi lang..

xxx ester

ik poeper er ook wat vanaf maar dat zijn spanningswindjes.
ik heb last met mijn broeken te sluiten sinds 3 dagen zo'n beetje.
gister had ik ook een opgezette buik maar denk wel dat dat voornamelijk spanningen zijn.
heb af en toe steekjes en soms weeig gevoel onderin de buik, verder erg moe maar dat kan ook tussen oren zitten..

GEEEEEN IDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

he es ik denk wel dat je gelijk hebt, ik feliciteer je heel voorzichtig met je zwangerschap, nu ik nog hahahha, zaterdag en zondag is voor mij een gevulde dag dus ik hoef er niet om te denken eigenlijk, wordt alleen gek van me ma , die zegt heb je last van borsten en misselijk en harde buik? nee dan    ben je niet zwanger  ik denk dan bij me zelf ik zie het wel joh, hahahah ik wou dat het al maandag is,   ,
 me gevoel zegt dat het negatief is, en dat vind ik klote dat me gevoel me in de steek laat  , heb jij dat ook

xxxxxxxxxx suzette

ps dit mailtej om maar zo tezeggen heb ik bij mijn eigen topic staan en die van jou voor de zekerheid

Hoi Suzette,
Zal duimen voor je dat de bloedtest posief is. Spannend voor je hoor! Moet wel zeggen dat ik het raar vind hoe je moeder reageert, dat zal ik dus echt niet leuk vinden.
Nou sterkte nog even met wachten.
Groetjes Tamara

Hoi Suzette,

Sry  dat ik me in jullie "gesprekje" meng.
Maar ik las jullie "gesprekje" en ik moest gewoon even reageren.
Ik kom van het Oktober forum ( hiervoor van het "als het wat langer duurt" forum) en ik ben 15.3 wkn zwanger van mijn 1ste kindje. Voor dit kleine wondertje zijn wij 2,5 jaar bezig geweest en via een IVF-behandeling is het dan eindelijk gelukt.

Ik las de een beetje rare reactie ( sry dat ik dit zeg ) van je moeder.
Je kan best zwanger zijn zonder ook maar iets te voelen. Ik ben nu 15.3 wkn zwanger en heb geen pijn in mijn borsten gehad, ben niet misselijk geweest en heb nog helemaal geen buikje. Ik pas mijn normale ( vrij strakke ) broeken nog prima. Maar ben toch echt hardstikke zwanger.
Vorig jaar April ben ik ook heel heel zwanger geweest ( miskraam na 6.2 wkn ) en toen had ik ook helemaal geen kwaaltjes maar was toch ook zwanger.

Het is dus heel goed mogelijk dat je gewoon lekker zwanger ben. Iedere vrouw is weer anders.
Morgen krijg je de uitslag van je bloedtest toch? Ik  voor je dat je positief nieuws krijg.

Kruimel

hoi hoi thnx voor jullie mede leven en reacties, ja me vriend zegt dat mijn tepels meer naar voren staan( even voor de duidelijkheid ik schaam er niet voor mijn borsten hangen) kweet niet of dat er mee te maken heeft, normaal voel ik ze nooit als me vriend er aan komt en nu wel niet dat het pijn doet maar voel ze wel, ook als ik heel zachtjes in me borsten knijpt voel ik het ook wel niet echt pijn maar wel anders dan anders, kan het zo wezen dat het tussen me oren zit? ik ga me nu echt aan me zelf denken, vandaag waren we bij me schoon ma en me ouders ook en op laatst zei me ma ik weet waarom je niet ongesteld wordt, ik zei o? ja je bent er te veel mee bezig en dan stel je het uit, ik zei o maar heb wel een eisprong gevoeld zegt me ma ja dan ben je naartuurlijk niet zwanger, ( me ma is 61 en heb nooit met me ma over zo iets gehad ook niet over sex en ook niet over menstruatie) ik voel me zo in de steek gelaten door me ma, sorry maar moet er ff uit hoor, is het nu echt zo dat het tussen me oren zitten? ik ga nu echt aan me zelf twijfelen of me ma wel gelijk heeft< ik heb het gevoel dat ze het helemaal noet leuk vind dat ik zwanger wil worden? we hadden het er al een keer over gehad voor dat we er aan begonnen en zegt ze jullie moeten het zelf weten maar het kost geld, ze zij het ook precies zo over trouwen, wat moet ik hiermee? ik voel me nu echt klote me vriend weet hoe ik me voel maar hij kan er niks mee, is dat bij alle mannen zo? wie kan mij daar mee helpen?

xxxxxxxxx suzette

Terug
Bovenaan