durven jullie?? Blubberbuiken!

Hihi, die zwangerschapsstrepen vind ik ook niet erg, maar de rest wel.

Hoi Marieke,

Ik ben ook super trots op mijn streepjes, maar de rest is echt niet om aan te zien, dus ik pas echt. Als ik zo'n buikje als die van jouw zou hebben dan zou ik het wel durven, maar nu bespaar ik liever iedereen dit natuurgeweld.

Oja enne Stephanie, meid je bent super strak! Wees trots op je zelf, zo'n buikje wil iedereen wel na 2 kindjes, goed gedaan!

Nanda

Marieke wat een mega hond. ik moest 2x kijken wat het was hihi

Haha, die hond dan hè, volgens mij eet ie ook nog een ijsje...???

Ja, die hond heet Cooper en eet een heerlijk waterijsje. Hij is een Duitse Dog.
Hij is niet van ons hoor! Hij was wel van ons, maar dat is een lang verhaal!

Groetjes, Marieke

Nou zeg, ik bloos er van!
Maar van dichtbij zie je heel veel striae hoor!

Enneuh... waar is de rest van de 202 forum-mama's?

Hiya momma's

Ben tijdens mijn zwangerschap een hoop aangekomen 58 pounds (ongeveer 26.5 kilo) allemaal buik en billen, oh en borsten, moest een b.h. kopen in cupmaat E!! ik dacht dat het na dubbel D ophield maar nee, hahah heb zelfs een borst op een voedings weegschaal gelegd, 6 pounds per borst mijn man heeft geloof ik 3 dagen dubbel gelegen en was overtuigd dat ik nu helemaal niet meer spoorde.
Na de bevalling was de helft van mijn gewicht er in een keer af, de andere helft heeft besloten om bij mijn lichaam in te komen wonen. Sommige dagen zie ik het als een soort van medaille, mijn moederlichaam (waar ik nog steeds niet overheen kan komen iedere keer als ik mijn zoon zie, dat heb ik gemaakt???wow!)
Andere dagen ben ik Moby Dick, en ben ik ervan overtuigd dat mijn oude spijkerbroeken me stiekem uitlachen vanuit achter in de kast.
Het enige waar ik echt van baal is het litteken van mijn keiser snede, tijdens het genezen is het een beetje gaan trekken waardoor ik een soort van mini kangaroo buideltje op mijn buik heb.
Zodra ik daar een foto van heb denk ik dat ik die wel durf te plaatsen (haha DENK ik)

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan