durven jullie?? Blubberbuiken!

Hoi Ida,

De tumoren werden ontdekt toen we met een kinderwens het medische circuit ingingen. Een klein half jaar na de operatie ontdekten we tijdens een controle dat ik zwanger was!
Zo kunnen dingen dus lopen!
Julian is met 42weken en 2 dagen geboren. Opgewekte weeen, vacuumpomp, gepoept in vruchtwater en geinfecteerd met de groep B streptokok. Apgarscore van 1. Kantje boord dus inderdaad. Maar mede dankzij mijn oerkracht om te persen toch natuurlijk bevallen en na 1 week kreeg ik het liefste en mooiste mannetje van nederland mee naar huis!
Groetjes,
Ellen

hahahaha, mama_ilse, als dat de oplossing was....!!! Ik ben twee keer zwanger geweest, maar na de 2de zwangerschap is het toch weer een beetje erger geworden. Ik heb bij de 2de keer wel een keizersnede gehad, dus misschien dat daar het verschil in zit. Helaas zal het geen oplossing zijn, vrees ik.

Maar goed, strak hoeft van mij ook niet   hoor. Men mag best zien dat ik 2 kanjers op de wereld heb gezet.....

Groetjes Fonske.

Ellen, wat een heftig verhaal. Zit met kippenvel te lezen wat je meegemaakt hebt. En wat is Julian dan ook een flinkerd om het allemaal te overleven! Jullie hebben het echt heel zwaar gehad. Ik kan me voorstellen dat je blij  bent dat hij nu lekker bij je is.

groetjes Ida (eigenlijk een november-moeder dus zit hier wel een beetje illegaal)

No way...ik vind het heel dapper van degene die het wel durven...maar ik ga jullie dat echt niet aandoen,is gewoon een natuurramp!!

Groetjes Kitty en Tess.

NOT!! hihi (sorry ook ik schijtert ga mijn blubbers niet op internet gooien)

Ik heb echt mijn best gedaan om een goeie foto van mijn buik te maken, maar hoe ik het ook heb geprobeerd,

HIJ PAST GEWOON NIET OP EEN FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cissy

Nee hoor Cissy, ligt niet aan jou, ligt aan de camera!!

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan