durven jullie?? Blubberbuiken!

Wat goed zeg, dat jullie foto's durven te plaatsen!!!

Mijn buik krijgen jullie wel te zien als ik klaar ben met lijnen!! (over 10 jaar ofzo)

Haha, ja waar zijn die andere 202 mamma's. Nou, mijn buik vind ik prachtig!!!! ...als ie in slim-broekje zit en strak in een spijkerbroek gepropt zit..haha
Mooi geen buik die ik hier ga plaatsen. Ik doe over 10 jaar met mammamiep mee ok!?!

Antwoord op de titel: NEE!!

Groetjes Fonske.

ps. Ik ben aan het Slimfasten, dus als ik ooit nog eens een strakke buik krijg (hmpffff), dan mogen jullie hem aanschouwen, als eerste, oke?!

Een uitgelubberde buik, met zwangerschapsstrepen en een giga litteken van 3 cm boven mijn navel, door mijn navel naar beneden tot in mijn schaamstreek... Op zo'n foto zit toch niemand te wachten?
Ik heb in ieder geval niet de behoefte om hem hier te laten zien.
Wel dapper van degenen die het wel aandurven trouwens!

Groetjes,
Ellen

Ellen, heb jij dan een vertikale keizersnede gehad? En als dat zo is, waarom dan geen horizontale?

hier forumster nummer 63.... grapje.

nou ik stond vanmorgen onder de douche en toen zag het er niet fraai uit. Ik ben gelukkig bespaard gebleven voor mega veel striae, maar de elastisiteit.... heb gewoon nog een beetje meer huid dan inhoud zeg maar.

Ik weet er wel een oplossing voor..... gewoon opnieuw zwanger raken hihihihi.

Zover zijn we hier nog niet hoor! Maar het is of dat of mega gaan sporten enzo en lijnen.... nou daar heb ik de puf nog niet voor!!

mama van Rêve

Hoi Ida,

Nee, geen keizersnee, maar een operatie 2 jaar geleden, waarbij behalve anderhalve eierstok, een eileider ook tumoren zijn verwijderd.
Keizersnedes worden, voor zover ik weet altijd horizontaal, onder de bikinilijn, uitgevoerd. Behalve als er al een litteken zit. Bij mij zou, in geval van een keizersnee, het oude litteken worden gebruikt en dan wilden ze ook direct even kijken hoe het er voor de rest uitzag...
Tjonge...je wilt niet weten hoe hard ik heb geperst om een keizersnee te voorkomen. Iedereen stond versteld!

Groetjes,
Ellen

Tsjonge Daisy,

Dan heb jij alles bij elkaar veel meegemaakt zeg. Wat fijn dat je na die operatie nog zwanger kon worden. En ik kan me voorstellen dat je een keizersnede wilde voorkomen. Was het dan dus kantje boord dat het toch moest?
Ik heb na twee dagen weeën opvangen (incl. versterkers) uiteindelijk een keizersnede gekregen omdat ik maar geen ontsluiting kreeg. Wel goede weeen (om de twee a drie minuten en duurden ook lang genoeg). Ik heb inderdaad een litteken op de bikinilijn.

Terug
Bovenaan