Duur intake gesprek en ivf behandeling,ervaringen?

Wat fijn. Bij welke arts? 
Ja heb de injectie gezet op de toilet. Ging goed. Vanavond weer weg dus koeltasje gaat weer mee.
Het zetten gaat wel goed. Beetje nerveus van vantevoren mja het moet he. Zal iedere dag iets beter gaan. Wel blij als de naald erin zit. 
Ben nu zo moe. Lig ff in bed. Geen idee of dat normaal is mja...

Gohh dat weet ik eigenlijk niet, ze hebben enkel datum en uur doorgegeven dat ik in het ziekenhuis van Gek zal moeten zijn. De dokter bij wie we zijn geweest was Dr Byens. 

Misschien dat het bijwerkingen zijn dat je je moe voelt? Neem ook voldoende rust, het is ook niet niks. En dat je lichaam meer inspanningen vraagt waardoor je je moe voelt. Misschien eens even navragen? Hoop dat je je snel weer beter en fit voelt

Oh wat gek want dat vragen ze je dan wel. Maar komt vast goed. 
Doe ik. Zal er wel bij horen. Is ook niet niks idd.  Als het kan gewoon aan toe geven maar. 

Denk je dat ik die ene dag in het ziekenhuis alle onderzoeken zal krijgen of zal ik paar keer moeten gaan? En qua dokter weet ik het niet zo goed, want hij had ons verteld dat er een paar goeie dokters aanwezig zijn, dus een zien wie we krijgen dan.

Ligt eraan wat voor afspraak je dan hebt. Bij wie heb je een afspraak en is het een gesprek of iets anders al... Bij ons werd duidelijk gezegd bij wie en wat er ging gebeuren en wat ik moest meenemen. 

Oei men bericht is blijkbaar niet verzonden haha
Ze hebben me opgebeld voor onderzoek dus ik denk dat ik dan te weten zal komen welke dokter ik zal hebben. Ik laat het dan nog eventjes weten, het is ook pas over drie weekjes
En hoe gaat het bij jou, nog injecties aan het plaatsen?

Spannend. Nog paar weekjes geduld dan. 
Ja dat nog iedere avond. Morgen mag nummer 2 erbij. Dit is om de eisprong tegen te gaan. Heb er nu 9 van 10mm. 

Oh dan zijn ze bijna groot genoeg geloof ik,niet? Of allesinds al goed aan het groeien. Goed bezig dus. Weet je al ongeveer wanneer ze de punctie gaan doen? 

Terug
Bovenaan