Echo's

Hallo meiden,

Ik heb gister mijn 3de echo gehad en nu was er echt iets duidelijks te zien. Een klein mooi mensje met armpjes en beentjes en het was lekker druk aan het bewegen.  Nu al een druktebol.  Ik was 10 weken en 3 dagen. Oh het was weer zo mooi!!!! Ik heb ook het hartje gehoord en gezien, echt het mooiste geluid wat je maar kan horen, vind ik. Ik ben weer helemaal verliefd, net als bij mijn eerste. Het blijft zo bijzonder.
Hoe waren jullie echo's??

Groetjes en geniet van dat mooie moment!

ik ben 5 januari naar de vk geweest voor de eerste echo was toen 10wk2 dagen het is mijn derde kindje ik denk dat het altijd wel spannend en heel erg leuk blijft om de kleine te zien vooral als alles op het eerste oog ook goed is met de kleine groetjes jolanda

Hoi hoi
Vandaag de 1e echo gehad. Ik dacht dat ik 10+4 was maar volgens de echo was ik pas 8+6 nou ja zeg. Ik denk zelf dat het vruchtje iets te klein is en bij Vera was ik ook 5 dagen minder ver bij de echo.
Was wel een kleine domper, maar we hebben de beentjes zien bewegen, en het hartje horen kloppen. We gaan het nu ook gewoon aan iedereen verder vertellen. mis kan altijd nog gaan, maar goed de kans is al wel wat kleiner.
Het enige voordeel is dat ik over 3 weken weer een echo mag maken :)
Ik ben nu 26 -8 uitgerekend.

groetjes daan

mam van vera

Ik dacht ook verder te zijn , volgens de echo 9,3 weken en zelf dachten we 11,3 weken dus 2 weken korter ......maar gelukkig hebben we een kloppend hartje gezien en goed zien bewegen en dat maakt alles weer goed.

xxx Dalia

Hey meiden,

Vanavond om 18:00 mijn allereerste echo, ik kan echt niet wachten. ben zo nerveus.
Slaap al 2 dagen slecht en vanacht heb ik niet meer geslapen vanaf 3 uur.
Ik ben zo benieuwd, zal het allemaal goed zijn. Volgens mijn berekening was ik zondag 10 weken, dus volgens mij kun je dan al wel wat zien.

Hebben jullie nog tips verder??

Liefs mij

Hey ben b,

Ik heb één tip, GENIET ERVAN.    Het is zo geweldig. Met 10 weken zie je in principe al een heel klein babytje met armpjes en beentjes. Ligt er een beetje aan of ze de echo op de buik of inwendig maken. Bij mij deden ze het met 10 weken en 3 dagen alsnog inwendig, want dan zie je het gewoon heel goed.

Ik snap je angsten, maar probeer het een beetje te laten en te ontspannen, het   is zo mooi!!!!

We horen wel hoe het was.

Groetjes

Tuurlijk laat ik weten hoe het was.
Ik probeer ook echt te genieten, ben zo nieuwsschierig.

Hoe gaat eigenlijk een inwendige echo??

Ik heb namelijk nog nooit een onderzoek, etc. daar beneden gehad.

Ja, dat wil ik ook heel graag weten. Ik heb vrijdag mijn eerste echo en ben dan volgens eigen berekening 9 wk, 1d. Bij mij zou het dus ook zomaar een inwendige echo kunnen zijn. Heb er trouwens wel erg veel zin in, maar vind het ook heel spannend!

Terug
Bovenaan