Echo's

BenB 2008

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik vind dat onzin dat ze zeggen dat je een dikke buikwang heb,
Mijn mijn eerste zwangerschap zeiden ze dat ook en toen was ik slank.
Nu ben ik wat steviger dan de vorige x en nu konden ze het goed zien en hebben ze helemaal niet over een dikke buikwand gehad.
Die mevrouw had zeker een slechte humeur die dag denk ik.
Ja maakt niet uit je hebt een kloppend hartje gezien en dat is het belangrijkste en nu kan je lekker genieten....op naar de zomer

Dalia ...10 wk

Wij hebben gister onze eerste echo gehad en alles was goed! We hebben een mooi hartje zien kloppen. Alleen zijn we nog niet zo ver als we zelf dachten: in plaats van 9w1d nog maar 8w1d! Dat betekent dat ik niet 27 augustus uitgerekend ben, maar 3 september. Niet erg natuurlijk, dat alles goed is is het allerbelangrijkst. Maar nu hoor ik eigenlijk niet meer op dit forum thuis....

Hallo mama's,

Ik heb vandaag weer een echo gehad.Ik ben nu 13 weken en 4 dagen.  Volgens de gyn word het een rustig kindje want het lag met zijn armpjes achter zijn hoofd te relaxen. Het was zo'n leuk gezicht!!!! Nou ik heb een rustige zoon, dus doe mij er nog maar zo één. Alleen als ik eerlijk ben, denk ik dat dit een drukte bol word. Geen idee waarom, maar dat is een voorgevoel. Alles was verder helemaal goed. Het feit dat ik 5 kilo ben afgevallen, vond hij helemaal geen punt. Hij zei, dat ik juist lekker even alles kon eten.

Over 2 1/2 week weer een echo. Ik kijk er echt naar uit. Het is zo leuk!!

Groetjes

Hallo mama's in spe!!!

Ik heb vandaag weer een echo gehad, mijn tweede tijdens deze zwangerschap!! Ik ben nu 12 weken en 1 dag zwanger, en oh wat was de echo mooi!!!
Zo'n fantastisch helder beeld gezien van een prachtig mini mensje met alles erop en eraan!! En het hartje, heerlijk dat geluid!!

Voor mij kan het genieten nu echt gaan beginnen!!
Ik wens jullie allemaal een even mooie echo, en een geweldige zwangerschap!!

x romaty

Hoeveel echo's krijgen jullie in totaal gedurende de zwangerschap?
Ik maar 2. Met 11 weken en rond de 20 weken.

En waarschijnlijk laten we rond de 27 weken zelf nog een 'pret-echo' maken.

Zijn jullie onder controle bij een gynacoloog omdat een aantal van jullie al 2 of meer echo's hebben gehad voor de 15 weken?

Ben benieuwd.

Lief M.

ik krijg ook maar 2 echo's, een heb ik gehad bij 9 weken en ik krijg er een bij 20 weken, dat is volgens mij wel een beetje normaal als je gewoon bij de verloskundige bent.

groetjes susanne

Hallo M,

Ik  heb ongeveer  om de twee en de halve week een afspraak met mijn gyn en dan krijg ik altijd een echo. Dit is ivm mijn vorige zwangerschap of eigenlijk bevalling. Maar normaal gesproken krijg je inderdaad alleen een echo rond de 12 weken en 20 weken. En bij de controle bij de verloskundige luisteren ze naar het hartje.

Het blijft allemaal leuk en bijzonder.

Groetjes

Terug
Bovenaan