Een broertje of zusje voor onze zoon

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Morgen precies twee jaar geleden kwamen mijn vriend en ik erachter dat ik zwanger was van ons eerste kindje. April vorig jaar is ons zoontje geboren.  Nu willen we graag een broertje of zusje voor ons zoontje en gaan we dus voor de tweede. Het zal elke maand rond de NOD wel weer erg spannend zijn.  
De vorige keer heb ik ook  vaak hier op het forum gezeten. Het is alleen al leuk om al die berichtjes van iedereen te lezen. Met een paar  meiden had ik toen wat intensiever contact op  het forum. We  berichten elkaar steeds over de stand van zaken en over  onze gevoelens daarbij enz. Dit vond ik erg leuk en ook fijn omdat je met je familie en vrienden nog niet over je zwangerschap kunt praten(mijn vriend en ik  houden het geheim totdat ik echt zwanger ben). Ook nu hoop ik weer een paar meiden die nog niet zwanger zijn (en misschien ook voor de tweede gaan)te vinden die af en toe eens zin hebben om elkaar berichtjes te sturen via dit forum.  

Groeten van mij  

Hoi toppertje,

Wat leuk, ik heb een dochter die in mei 2006 geboren is. Ook ik heb nog steeds contact met een aantal meiden van het mei-moeders forum.
Ook bij ons is de kogel door de kerk: we gaan voor een tweede.

Leuk kennis te maken!

Groetjes,
Rubensvrouw

He hallo Rubensvrouw,

Leuk kennis te maken. Er komen weer spannende tijden aan voor ons. Ben jij ook al gestopt met de pil? Wanneer is jouw NOD? Hoe bevalt het moederschap tot nu toe? Ik heb het geluk dat ik een heel vrolijk jongentje heb. Tot nu toe verloopt alles gewoon heel goed en is het super leuk om moeder te zijn. Ook mijn zwangerschap verliep best goed. Ik was de eerste maanden wel misselijk en kreeg later last van mijn SI gewricht, maar opzich ging het voor de rest wel prima. Ik ben in het ziekenhuis bevallen van onze zoon. Hij is (omdat het niet snel genoeg ging) met de vacuumpomp ter wereld gebracht.
Tot later!

Groeten van mij.

Hallo Toppertje en Rubensvrouw en alle anderen,

Hier ook druk bezig voor de tweede,
Ben 29 jaar en heb al een lieve meid van bijna 2 jaar,
we zijn deze maand begonnen, ben nu al vol spanning aan het wachten op
mijn NOD is rond 20 augustus. Wat spannend allemaal.

Ik vind het heerlijk om hier af en toe te lezen (is ook heel verslavend) en
al die herkenbare verhalen te lezen. Lijkt me ook erg leuk om elkaar wat op
de hoogte te houden....heeft nog iemand hier zijn NOD rond 20 augustus??
Tot hoors, liefs Mootje

Hoi Mootje,

Leuk dat je reageert op mijn berichtje. Ik begin het nu idd ook steeds spannender te vinden. Mijn NOD is twee dagen eerder (18 augustus). Wie weet............
Ik verwacht er nog niets van maar het zou natuurlijk wel kunnen. Het is in elk geval al prettig om te weten dat ik gewoon vruchtbaar ben en mijn vriend ook (daar was  ik bij de eerste toch wel wat onzeker over).  Maar eerst moet er natuurlijk nog flink gewerkt worden, want  ik (en jij ook) zit nu in mijn vruchtbare  periode..haha. Ik  vind het in elk geval heel  leuk dat  we op deze manier elkaar  een beetje op de hoogte houden.    
Tot  later.  

Groeten van mij.    

Hoi Toppertje en alle anderen...

Mijn cyclus duurt zonder pil altijd 24 dagen, dus als het goed is heb ik mijn eisprong al gehad.....
Wel lekker dat ik zonder pil een regelmatige cyclus heb. Als ik uitga van 24 dagen dan is mijn NOD 16 of 17 augustus. Voel me trouwens wel al een beetje anders, wat onrustig enzo. Maarja dat kan ook door de spanning komen, jeetje wat is dat moeilijk zeg,
wachten...
wat een respect voor al die vrouwen die al lang bezig zijn zwanger te worden!!!!!

ik ken dat niet, was bij de eerste binnen 1 maand zwanger, heel erg mooi.

liefs Mootje

Hey Toppertje !
Ook wij zijn bezig voor een tweede kindje.
We hebben nu een dochter van ruim 2 jaar.
Ze is een lekkere kletsmajoor en kan vrezelijk ondeugend zijn, maar o zo gezellig.
We zitten nu in ronde 4 voor een broertje of zusje en hopen natuurlijk dat dat snel lukt...hihi wie niet.
Ook jij (en alle anderen) succes met het zwanger worden.
Liefs van Miena

Hoi Mootje,

Nou dat heb jij de vorige keer beter gedaan dan ik. Het heeft bij mij bijna een jaar geduurd voordat ik zwanger was. Ik hoop natuurlijk dat ik nu wat minder lang moet wachten voordat de tweede op komst is, maar goed we zullen het vanzelf wel zien. Nog even wachten voor je het weet is het al de 18de. Ga je gelijk testen als je een dag overtijd bent of wacht je een paar dagen?? Ik zal voor je duimen. Sterkte nog even de aankomende dagen.

Groeten van mij

Hoi Miena,

Gezellig dat je  hier ook komt schrijven. Ik lees dat jullie al even bezig zijn. Helaas nog niet gelukt dus. Balen. Heeft het bij de eerste ook een tijdje geduurd? Wanneer heb jij je NOD?  Kunnen we een beetje met je meeleven tot die datum. Ik hoop voor je dat je deze maand  meer geluk zult hebben.
Tot snel.

Groeten van mij

Terug
Bovenaan