Een broertje of zusje voor onze zoon

Hee toppertje

Ik snap best dat je het eng vindt om te testen. Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen, want het zou idd gezellig zijn als we elkaar op het april-forum gaan treffen.

We houden de zwangerschap nog ff geheim. Ben wel benieuwd hoelang ik dat ga volhouden want volgens mij is het duidelijk van m'n gezicht af te lezen, hahaha. Maar ik wil liever een aantal weken verder zijn. Vijf weken is nog zo pril!

Ik strooi nog wat en hopelijk brengt je dat geluk!

Houd je ons op de hoogte?

Liefs, cee

Hoi Mootje en Ceetje,

Het moment van de waarheid.............................

Wat gaat het vandaag worden? Ik moet zeggen dat ik helaas wel het gevoel heb dat ik ongi ga worden en dus niet zwanger ben. Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb, maar verwacht het niet. Stel ik word wel ongi dan hoop ik eigenlijk dat we wel contact kunnen houden. Jullie gaan natuurlijk naar het april forum, dus hoop ik dat jullie misschien emailadressen uit willen wisselen met mij  zodat we kunnen mailen of msnen (als jullie daar zin in hebben). Ik hoor/lees het wel.

Groeten van mij.

Hoi Toppertje,

Wat spannend voor jou......................
Duim voor je hoor!!!! Ik voel me ook vaak net alsof ik ongi wordt......
dus kan nog een goed teken zijn...ben erg benieuwd.
Tuurlijk lijkt me leuk om te blijven mailen maar lijkt me allerleukste als je meegaat, ha, ha. Mijn mailadres: m.fischer2@chello.nl

Sterkte meid, en hou ons op de hoogte..
liefs Mootje

He meiden,

Nou het blijft nog even spannend hoor.  De rode duivels hebben zich nog niet laten zien. Op zich heb ik dus wel het idee dat ik ongi ga worden, maar heb nu wel weer iets meer hoop gekregen door jouw verhaal Mootje. Wie weet betekent dit gevoel wel helemaal niet dat ik ongi ga worden. Zoals jullie weten ga ik morgen testen als ik dan nog niet ongi ben geworden. Nog even blijven duimen dus voor mij want tot op heden helpt het wel.

Mootje ik mail je mijn emailadres. Gezellig dat we in elk geval zo contact met elkaar blijven houden.

Groeten van mij.

Terug
Bovenaan