Een broertje of zusje voor onze zoon

Hoi Cee,

Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd.  Ik wens je een hele goede zwangerschap! Dat je er maar lekker van  genieten mag.  Wij wachten nog even  rustig af  (uhm.... of toch niet helemaal rustig)  tot onze NOD er is. Wie weet zijn  er straks nog wel meer zwangere meiden  hier.

Groeten van mij.    

Hoi Cee,

Ik zag het inderdaad net bij je andere topic,
echt hartstikke leuk en fijn voor je, het is je gegund vooral na al dat wachten....
Ik wacht samen met de andere meiden...we hopen dat we je snel kunnen volgen
zou erg gezellig zijn.
Veel genieten, en hoop dat je je lekker voelt!
Liefs Mootje

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik alvast een paar zwangerschapstesten gekocht bij de etos. Ik heb gekozen voor de clearblue test waar in het venster zwanger of niet zwanger komt te staan. Hier zaten gelijk 3 in één doosje. Ik moet zeggen dat het me wel enige moeite kost om er nu nog niets mee te doen. Mijn vriend zei gelijk testen maar! Maar ik doe het toch nog maar even niet. Toch moet ik toegeven dat ik me wel een beetje anders begin te voelen. Ik heb constant een vol gevoel en ben erg slapjes. Het zal wel komen doordat  ik  met de pil gestopt ben. Natuurlijk hoop  ik dat het ergens anders door komt, maar durf  gewoon niet te veel te hopen.  

Tot later.

Groeten  van mij.  

Hoi Mootje,

Hoe is het met je? Hoe was je NOD gisteren? Ben je ongi vrij gebleven of zijn de rode duivels op bezoek? Ik hoop natuurlijk dat je niet ongi bent geworden en dat je vandaag een positieve test zult krijgen. Laat maar gauw iets van je horen want ik ben erg nieuwsgierig.

Groeten van mij.

Hoi Lieve toppertje, ceetje, miena, faytje en alle andere !!!!!

IK BEN ZWANGER,WAUW !!!!!!!!!!!
Gister op dan 25 (mijn nod) met de clearblue digitaal getest en die zei
zwanger, nou ik bibberde helemaal. Mijn gevoel en mijn klachtje zeiden het al wel
tegen me maar als je het dan ziet, helemaal te gek !
Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk, het is ook allemaal erg snel gegaan,
eerste ronde, maar we zijn o zo gelukkig.
Het geeft je een heel speciaal gevoel, vooral nu ik hier veel lees en dus ook lees hoe lang het wel kan duren voordat je zwanger bent. Het is echt een wonder dat het weer zo snel is gegaan.
Ik gun het alle meiden van harte en zal ontzetten voor jullie duimen.....

Hey Toppertje vandaag of morgen is jouw NOD toch????? hoe gaat het met je???
ben zo benieuwd,
liefs Mootje

Hee Toppertje

En jij dan??? Lees net dat Mootje zwanger is en ben nu ook zo benieuwd naar jouw test. Je NOD is toch vandaag? Of was het morgen?
En , en ,en....?
Heb je al getest?

Spannend, ik zal voor je duimen hoor!

Liefs, cee

Hoi Mootje,

Wat geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd meid! Over acht/negen maanden komt er een zusje of broertje bij.....spannend hoor. Ik ben heel blij voor je.  Ik zou het wel heel erg leuk vinden als ik ook met jullie mee zou kunnen naar het april-forum. Maar  ik durf  nog niet te testen (stom he???) Bang voor een teleurstelling denk ik. De vorige keer duurde het een jaar dus????? Morgen is  mijn NOD  en als ik zondag nog niet ongi ben wil ik gaan testen. Als ik het tenminste zolang nog vol kan houden, want hoe dichter bij de NOD en hoe  meer mensen er zwanger raken  hoe nieuwsgieriger ik word. Natuurlijk zijn jullie de eerste die het zullen horen!
Grappig he dat we zo met  elkaar aan het schrijven zijn terwijl we  elkaar  helemaal niet kennen en geen idee hebben van wie er aan de andere kant zit te schrijven.  
Nou meiden hoop dat jullie nog even  voor me zullen duimen want ik heb  het nodig.  Jullie horen van me. Ik ga nu mijn kleine humpiedumpie eens even in zijn  bedje stoppen want die valt  bijna om van de moeheid.        

Tot snel

Liefs mij.

Hoi Ceetje,

Hoe gaat het met je? Heb je iedereen al op de hoogte gebracht van je zwangerschap of houden jullie het nog even stil? Voor mij is het nog even spannend. Ik hoop met jullie mee te kunnen naar het april-forum, maar moet nog even wachten. Je hoort snel van me. Duim je nog even voor me?

Liefs mij.

Hoi Toppertje,

Ja echt heel grappig dat we zo met elkaar schrijven en meelefen, maar het voelt wel
fijn en helemaal niet als een verplichting. Ben blij met dit forum, lekker even je angsten en blijheid delen.....Maar ergens ben ik ook wel nieuwsgierig naar jullie.....
Ik hoop dat je ook mee mag naar het april forum en ontzettend voor je duimen....
en glitters gooien *****
heb je wel een gevoel of last van klachtjes?

Hoi Cee,

ik vind het super om met je mee tegaan naar het april forum, zal eens snel een kijkje nemen, hij werkt dus niet ???
wanneer ben je uitgerekend en hoe voel je je??
liefs Mootje

Terug
Bovenaan