Een broertje of zusje voor onze zoon

Hoi Mootje,

Nou vertel vertel!!!!!!!!!!!!!
Ja ja Ik ben er al op tijd bij vandaag.  Weet je al wat meer? Positief of negatief? Ik ben even nieuwsgierig. Zolang ik niets hoor ga ik maar door met duimen. Ik hoop het voor je.

Groeten van mij

Hoi Faytje,

Gezellig dat je hier ook komt schrijven!

Hoi Faytje, leuk dat je erbij komt...

Hey Toppertje,

Dankje voor het duimen. Vanochtend om 07.00 getest, onze meid was vroeg wakker...
maar helaas Niet Zwanger op display, wel erg duidelijk....
Zit ook pas op dag 22 dus er is nog hoop.......Ik had zoveel spanning dus ben wel blij dat ik de test heb gedaan. Ben nu wat rustiger en heb ook goed met manlief gekletst....
we hebben natuurlijk de tijd. Omdat het bij onze meid zo snel ging ga je er toch vanuit, eigenlijk stom maar zeg dat maar eens tegen je gevoel.
Mocht ik niet ongi worden dan doe ik donderdag weer een testje.....
we zien wel. Ik ga heel en heel hard duimen voor jullie meiden!!!!!!!!!!!!
Liefs Mootje

He Mootje,

Balen zeg. Nu maar hopen dat de ongi in elk geval weg blijft en dat je donderdag wel positief gaat testen.  Je was natuurlijk best wel vroeg met testen. Dus het kan donderdag heel anders zijn. Positief blijven. Hoe voel je je anders? Heb je last van  zwangerschapskwaaltjes? We blijven gewoon door gaan met duimen.  

Tot snel

Groeten van mij

Dag lieve meiden !
Hier ben ik weer, we zijn even een midweekje er tussen uit geweest en hebben van het weekend logee's gehad, dus had geen tijd om te reageren.
zie dat er weer wat meiden bij zijn gekomen, gezellig hoor.
Cees, hoe is het....zijn deduivels er nog niet???? zal voor je duimen dat ze weg blijven.
Toppertje, vrijdag je NOD...dat word aftellen en peentjes zweten...hihi spannend hoor.
Waarneer mijn NOD is weet ik niet...helaas, aankomende woendag zit ik op dag 28 van mijn cyclus. De vorrige was er één van 43 dagen, dus heb nog even te gaan.
We wachten het maar weer af, zit niks anders op he?

Wat moeten we allemaal een gedult hebben zeg, dat vind ik wel het allerergste, die spanning elke maand.
Voor ons zelf hebben we besloten om maar voor 2 kindjes te gaan...meer slaapkamers hebben we ook niet...hihi.
Wel een gek idee, dat dit dan de laatste keer is dat ik zwanger zou zijn...brrrr
Maar goed, eerst maar weer eens zwanger zien te worden.
Succes allemaal.
Liefs van Miena

Heb even iets gemist kom ik net achter.
Cees moet cee zijn...hihi sorry
en mootje jij zit ook in spanning voor je NOD, dag 22 vandaag begrijp ik en negatief getest...Dat is balen, maar goed je heb nog even, misschien wel veel te vroeg getest...laten we hopen.
Succes hoor.
Liefs van Miena.

Hoi meiden,

ben ik nog weer even... ik heb al een paar dagen last van lichte buikpijn, maar het lijkt steeds erger te worden.
vandaag dus ook weer de hele dag last van mijn buik gehad. redelijk laag onderin mijn buik.
het doet ook pijn als ik ga zitten, dus niet meer als ik eenmaal zit, maar het moment van zitten gaan zeg maar... hihi lekker duidelijk!
en nog steeds een hoop gerommel in mijn buik?
iemand enig idee wat het zijn kan??? is er nog iemand met deze klachten??

ik wordt zo onzeker van die buikpijn, omdat ik dus door mijn miskraam geen idee heb hoe mijn cyclus is deze maand heb ik al wel 6 keer ofzo gedacht dat ik mijn ei voelde... terwijl ik er eigenlijk best wel zeker van ben dat ik die vorig weekend heb   gehad, maar ja dan heb ik ineens weer buikpijn en denk ik zou ik dan toch nu pas mij ei hebben?? het is allemaal zo onduidelijk.
sinds vandaag voel ik me ineens erg moe, maar ja ik heb ook veel gewerkt afgelopen week en gister ook nog de hele dag, dus dat kan ook daar door komen.
verder zie ik al weer een paar puistjes opkomen ( had ik met de vorige 2 zwangerschappen heel veel last van ) en heb ik dus maar die buikpijn!!!!

duimen duimen duimen is het enige wat ik kan doen vrees ik.... duimen jullie met me mee???

ga nu lekker naar bed, morgen weer een dag.

doeg.. groetjes van mij

Hee Toppertje, Mootje en Miena (en de andere meiden natuurlijk!)

Nou het is zover hoor: IK BEN ZWANGER!

Ik durfde het hele weekend niet te testen, maar vanmiddag toch maar wel .... en jawel hoor: een dikke vette +!!!!!!

Ik ga duimen dat jullie snel mogen volgen!!

Alle liefs, cee

voor jou Cee....Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Geweldig hoor, ga er maar weer lekker van genieten.
Hoe was je vorrige zwangerschap, had je veel zwangerschapsverschijnselen?
Ik had nergens last van, het is dat ik/je aan mijn buik zag dat ik zwanger was, maar verder geen enkele verschijnsel.....gelukkig.
Groeten van Miena

Terug
Bovenaan