Een heel licht streepje

A

Anoniem

Guest
Hoi!

eergisteren schreef ik dit:

Ik zit nu in de 5e ronde op dag nr. 41 inmiddels. Ik baal ontzettend!

Ik ben in Oktober gestopt met de pil en heb cyclussen gehad van 35,38,36 en 39 dagen en nu dus al 41 (tenzij de rode duivels komen vandaag)

Ik heb afgelopen zondag op de 36e dag getest maar negatief en durf nu haast niet meer te testen omdat ik bang ben dat het toch weer negatief is....
Maar aan de andere kant veel langer wachten heb ik ook geen zin in.

Is het normaal dat je cyclus steeds langer gaat duren? Ik had gehoopt dat ie juist steeds korter zou worden.
Ik had nu al 7 keer vruchtbaar kunnen zijn deze periode maar ben het nu (als het goed is) nog maar 5 x geweest. Zo duurt het allemaal ZO lang!

Vandaag nog steeds niet ongesteld geworden dus getest; Een heel licht streepje!!
Maar ik durf gewoon nog niet te hopen dat ik zwanger ben tot ik het echt duidelijk bevestigd heb met een dikke streep of bij de dokter.

Zou de dokter je urine testen of moet je dat gewoon zelf doen?? Misschien zijn hun testen wel gevoeliger.
Kan het uberhaupt zo zijn dat ik maar weinig hormoon aanmaak dat ik daarom de vorige keer negatief testte en nu maar zo onduidelijk??

Dit was dus mijn laatste test die ik had vandaag dus ga denk ik zo naar de weekend apotheek en morgen vroeg (meeste kans op veel hormoon in urine) maar weer testen.

Voel me echt heel raar nu, ik wil blij zijn maar laat het niet toe omdat ik te bang ben voor de teleurstelling. Aan de andere kant kan ik het maar niet los laten dat ik heel misschien onze moeders as. zondag met moederdag ga vertellen dat ze oma worden!!

Pfffff al die onzekerheid!

Groetjes Nicky

Hee Nicky, een streepje is een streepje, dus gefeliciteerd!

Kan best dat je lichaam niet snel het HCGhormoon aanmaakt en dat het dus wat langer duurt voordat het een vette streep is, maar als je het hormoon niet in je lichaam hebt, krijg je ook geen vaag streepje.
Geniet er maar lekker van en je kunt altijd volgende week nog eens een test doen. Waarschijnlijk is je streep dan duidelijker.

groetjes,
Dion

Hoi Nicky

gefeliciteerd hoor!!

Een streepje is een streepje. Ik had zelf ook een licht streepje afgelopen vrijdag. vanmorgen weer getst met een CB test, en nu een dikke vette plus. kunnen we straks mooi verder schrijven op het januarie 2008 forum, als dat er is.

groetjes sietske

Hoi Nicky

Ja een streep is een streep, van harte proficiat. Als je het niet helemaal vertrouwd is het altijd goed om een test bij de ha te doen. Geniet ervan.

Groet Sharine

Hoi Nicky!

Kan me helemaal voorstellen hoe je je nu voelt, zit namelijk in dezelfde situatie!
Moest vrijdag of zaterdag ongi worden maar het kwam niet dus wij een test doen en kregen ook een licht maar zichtbaar streepje te zien..
Wisten niet wat we moesten geloven! zijn we wel of niet zwanger? Had ook een topic geplaats en kreeg allemaal lieve reacties en ook dat een streepje een streepje is!
Toch zit de twijfel er nog steeds en ga morgen mijn tweede test doen.. Zoe hem eigenlijk dinsdag doen maar kan echt niet langer meer wachten!
Ben wel heel bang, benieuwd naar de uitkomst.. tis zo spannend en je gevoel slingerd maar heen en weer.. Vanochtend had ik even een behoorlijke dip omdat ik dacht dat ik ongi ging worden, had behoorlijke pijn onder in mijn buik en het voelde niet goed maar er gebeurde niks en heb nu nergens last meer van.. Hoop voor je dat je test wederom postitief en voor mij ook! Hou ons op de hoogte!

Liefs Julia

Hoi Nicky,

Kan me helemaal voorstellen hoe je je nu voelt, zit namelijk in dezelfde situatie..
Moest vrijdag of zaterdag ongi worden maar het kwam niet en hebben een test gedaan en wij kregen en licht maar zichtbaar streepje! Zijn we nu wel of niet zwanger? Durfde aan de ene kant niet blij te zijn omdat we het absoluut niet zeker weten maar ons hartje maakte toch wel een behoorlijk sprongetje toen we een licht streepje zagen komen!
Had een topic geplaatst en kreeg allemaal lieve reacties dat een streep een streep is!
Toch blijft de twijfel goed aanwezig en ben ik er nog echt niet zeker van mijn gevoel gaat alle kanten op! Had vanmorgen een flinke dip omdat ik dacht dat ik ongi ging worden, had behoorlijke buikpijn en het voelde niet goed, even later zakte het af en ben niet ongi geworden en heb  nu nergens last van.. Gaan morgenochtend nog een test doen en vind het vreselijk spannend! Hoop voor ons beide dat we positief testen!
Houd ons op de hoogte!

Liefs Julia

Vanmiddag de testen bij de weekend apotheek gehaald, ik had eerst gebeld zodat ik het daar niet hardop hoefde te bestellen mochten er bekenden zijn.

De apotheker gaf me ook alweer bevestiging dat een licht streepje toch ook telt.

Ook die test een licht streepje!!!

Ik durf het al wat meer te geloven en na die tweede test begon ook mijn vriend te glunderen! Gek is dat toch he dat je het eigenlijk weet maar toch zoveel bevestiging nodig hebt....

Morgen ga ik naar de huisarts om hopelijk nog een keer bevestiging te krijgen.
We zijn vanavond lekker uit eten geweest (wilden we toch al maar nu hadden we een extra goede reden!) Lekker al wat gepraat over hoe we het gaan vertellen enzo.

Toch fijn zo jullie reacties, die hebben mij en mijn vriend toch wat meer vertrouwen gegeven.

Groetjes Nicky.

Terug
Bovenaan