Een heel licht streepje

gefeliciteerd!!!!

heel veel gezondheid en geniet ervan

groetjes saskia

Hai,
Van harte gefeliciteerd met je nu (duidelijke) zwangerschap,Nicky!

Ook ik heb een braakangst! (bah) Suus.
Vervelend he? grtz an

Hey An,

Ja soms is dit wel heel vervelend, maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik een hogere 'buikpijn' grens heb gekregen! Het is al zo'n 13 jaar geleden dat ik voor het laatst heb overgegeven, hoe misselijk ik ook ben ik kan het heeeeeel goed binnenhouden door mijn angst om over te geven.....

Hey Nicky!

Wat goed zeg gefeliciteerd!! Spannend he allemaal!
Heb zelf vanochtend de tweede test gedaan en ook deze was een licht maar goed zichtbaar streepje! Toch maar voor de zekerheid de HA gebeld en deze zei precies hetzelfde als de jouwe! Als je maar een licht streepje ziet is hij  vaak positief!
Kon het toch moeilijk geloven waarom weet ik nie maar ga donderdag toch voor de zekerheid bij de HA nog een test doen. Hij gaf aan dat deze iets gevoeliger zijn dan de thuistesten dus dat ik dan helemaal niet meer hoef te twijfelen en moet gaan genieten..
Het blijft spannend!! Heb je al ergens last van??

An.. Jij ook van harte gefeliciteerd, en een voorspoedige zwangerschap!

Liefs Julia

Hey Suusle,
Ja ik heb precies hetzelfde! Ook ik heb al 13 jaar niet overgegeven,dat is ook toevallig,en hoe ziek ik ook ben het lukt me altijd het binnen te houden! Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik niet gebraakt,was ook niet misselijk gelukkig!

Hey An,

wat een toeval dat jij precies hetzelfde hebt als ik!! hoop ook maar zo dat ik niet te misselijk zal zijn als ik zwanger mocht raken..... dat is het enige waar ik echt tegenop zie!
hoe voel je je? nog steeds zo goed??
hoe lang ben je nu zwanger? nog maar net toch?

Hai Suusle,ja ik voel me nog steeds prima,maar ik had niet anders verwacht na mijn andere zwangerschappen! (hoewel elke zwangerschap anders is!) Ik ben nu 4 wkn,en 5 dgn! Nog erg kort zeg maar...stomme vraag,maar ben jij nu ook al zwanger? Of heb ik niet goed gelezen? Sorry....

Terug
Bovenaan