Een heel licht streepje

Hey An,

Kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is omdat je idd nog niets kunt zien!!
Maar hoe voel je je dan? Misselijk of juist helemaal niets geen last???

Suus

Hai,ik voel me prima! Gelukkig...maar ik heb ook nooit tijd om er op te letten zeg maar,want ik was net als deze,bij de andere 2 in 1x zwanger! Dus ik voel me altijd hetzelfde als altijd,zwanger of niet zwanger! Ja klein beetje het zuur en straks wel wat vermoeider denk ik! Maar over het algemeen mag ik nooit klagen..fijn he?

Ooooh geweldig joh dat je je zo goed voelt!!

Ik hoop dat ik dat ook heb, vind alles prima als ik maar geen last krijg van misselijkheid, daar kan ik namelijk helemaal niet tegen, heb een soort van braakangst, heb het gevoel dat ik dan geen lucht meer krijg en stik... (beetje onsmakelijk sorry...), daar zie ik heel erg tegenop, maar mss krijg ik daar wel helemaal geen last van!

Suus

Hoi allemaal,

Ik heb de huisarts nog gebeld en toen ik vertelde waarvoor ik een afspraak wilde maken gaf ze aan da het in principe niet nodig is en inderdaad weer een licht streepje is een positieve uitslag!!
Daarna nog een keer getest en zelfs nu een iets  dikker streepje!!

Dus mensen: IK BEN ZWANGER!!!!
Ik wens jullie ook al het geluk van de wereld (als er nog maar een beetje overblijft voor een goede 9 maanden voor mezelf en de kleine hi hi hi want het is wel spannend hoor!)

Ben blij met al jullie felicitaties en vind het ook knap dat jullie dat doen (ik had daar heel eerlijk gezegd steeds geen zin in als iemand op het forum dat vertelde , te jaloers denk ik...)

Ik ben nu best moe want heb vannacht niet goed geslapen en was klaarwakker toen mijn vriend moest gaan werken om 7 uur. Heb net nog even een uur in bed gelegen met mijn ogen dicht maar echt slapen was het niet te noemen. Ik heb wel een raar gevoel in mijn buik maar dat lijkt meer van de spanning als van zwangerschaps kwaaltjes. Maar ook die mogen, in kleine mate,  komen van mij hoor dan lijkt het allemaal nog echter ha ha ha!

We gaan het deze week aan de mensen vertellen die heel dicht bij staan en met de rest wachten we nog even maar hoelang was het ook alweer dat je het ''kritieke punt'' voorbij bent??

Groetjes Nicky

Hey Nicky,

Van harte met de duidelijkere streep!!

Geniet er maar lekker van en volgens mij is de meest kritieke fase na 100 dagen, dus zo'n 3 maanden!!

Liefs, Daniëlle

Julia, heb je trouwens nog getest vandaag.?En? (vanuit mij alvast een voorzichtige proficiat!!)

An, jij ook  gefeliciteerd he!!!

Groetjes Nicky

Nicky wat geweldig voor jullie, weet je vriend het al???

Maar ik dacht dat je altijd zowiezo na een positieve test ook naar de ha moest? voor bloed prikken ofzo??

Van harte gefeliciteerd en geniet er saampjes lekker van!!! Liefs Lientje

Terug
Bovenaan