Een knoei-FOBIE?!

Hier nog zo'n 1.

Ik heb een stoffen stoelverkleiner die zou ik wel elke dag willen wassen want als hij schoon is en hij krijgt een liga of iets dergelijke ziet hij er niet meer uit.

Sinds kort heeft Roel ook ontdekt dat als hij groente of fruit krijgt er leuke geluidjes mee kan maken met als gevolg dat en Roel en mama onderzit.

En mama wordt daar niet van!!!

Groetjes wen

hier nog zo'n eentje............ en ik zie nu dat ik dus niet de enige ben, maar ook ik dacht dat ik bij de tweede wel wat minder zou zijn, maar niet dus.................. ik laat 'm niet eens met zijn handen stukjes brood eten, want dan zit ie echt helemaal onder, maar het schijnt wel goed te zijn om het te oefenen, dus dat doen we hier dus met krentjes

groetjes susanne

Da's een goeie, die krentjes.
Die dingen kunnen ze idd ook oefenen met dingen die niet zo'n zooitje maken.
Sil

Hoi!!

Ben ik denk ik de enige vreemde eend in de bijt...
Ik laat het niet dagelijks toe hoor.. pfffff, ik zou gillend gek worden!!
Maar als ze tóch al in bad moet.... tja.... dan laat ik haar (de laatste helft) haar lekker haar gang gaan. Uiteindelijk moet ze het toch leren.
Als ze s'Ochtends in bad is geweest, pfff zit ik dus ook met een doek in de aanslag te paniekeren hoor! hahaha

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ha,ha, hier nog zo'n poetsfreak ik kan er ook helemaal niet tegen! Justin mag ook niets zelf van mij en ook ik zit met de doekjes klaar om gelijk alles schoon te maken. Ik doe Justin altijd na het avondeten in bad dan gaat hij tenminste schoon zijn bed in want ik wordt er helemaal kriegel van als hij smerig is.

Groetjes,

Puk

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 22:43:25'));

Hier gaat ze altijd 's ochtends in bad..

Tja... hahaha dan wordt er hier ook niet aangeklooit.. hahahaha

Groetjes Debby mv B'Elanna

Nee hoor Debby, je bent niet enig in je soort. Ik maak er niet zo'n probleem van als Efraim onder het eten zit. Het moet niet te gek worden natuurlijk maar ik heb geen washandje bij de hand. Daarna gaat ie toch in bad, of word gewassen, dus...ik heb er niet zo'n moeite mee.

Terug
Bovenaan