Een knoei-FOBIE?!

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2007 19:31:31'));

Nee hoor Debby, je bent niet enig in je soort. Ik maak er niet zo'n probleem van als Efraim onder het eten zit. Het moet niet te gek worden natuurlijk maar ik heb geen washandje bij de hand. Daarna gaat ie toch in bad, of word gewassen, dus...ik heb er niet zo'n moeite mee.

Pfffjjjjeeeeewwwwwww gelukkig maar... voelde mezelf al als een alien

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ik maak er ook geen probleem  van! Ze eet met smaak en wil het graag zelf doen. En van mij mag ze best, met mate, lekker zelf aan de slag hoor. Als het al te erg wordt dan gaat ze gewoon in bad!

Groetjes, KT

Onderstaand plaatje is overigens wel een uitzondering... Heather had, met de snelheid van het licht, de negerzoen (die nu een ontzettende politiek correcte naam heeft maar ik weet niet meer welke) uit mijn handen gegrist en in haar eigen mond gepropt. Tot groot vermaak van onze smeerkees.

Ik ben wat dat betreft ook best wel erg hoor!Ik deed toen ze nog in het wippertje der eten kreeg deed ik gewoon der handjes onder de gordels want ze pakte constant het lepeltje!En dan wordt het 1 klere zooi!Ik trek ook vaak al der kleren uit want ik ben veelste bang dat alles vies wordt!zit ze dan in der romper!Tis eigelijk te zot voor woorden maar ja als ik me er zo prettiger bij voel.....en niemand heeft er last van toch?

xxx

Ik heb er altijd een innerlijke strijd over.... Op zich laat ik Lukas altijd wel een broodkorst eten als we brood eten bijvoorbeeld, dan is het niet zo'n troep en doet hij toch iets zelf, want hij wil het zo graag.... En 's avond geef ik hem een schoon bakje met een lepeltje (dus niks in het bakje) en dan speelt hij daar een beetje mee, terwijl ik hem het echte eten geef. Dan doet hij mij na en maakt dus wel de eetbeweging met zijn eigen lepeltje, maar omdat er niks op zit wordt hij niet vies (gemeen van mama  he ) Hij zit altijd wel onder 's avonds van de yoghurt, maar hij gaat na het eten meteen in bad en de volgende dag weer schonen kleertje... Dan maak ik er niet zo'n punt meer van, ik moet toch de tafel en vloer even schoonmaken na het eten, of er nu veel of weinig ligt....

Dank je Sil!

Ach, het is toch niet zo'n ramp als je een hekel hebt aan dat gekledder? De een vind dit vervelend, de ander dat.

Ik stoor me bijvooreeld mateloos aan het feit dat Heather, omdat ze niet kruipt maar tijgert, er áltijd smoezelig uitziet (en ik stofzuig verdorie iedere dag en dweil me helemaal suf). De hond is ook nog eens in de rui dus je wilt het niet weten... Echt, als je af zou gaan op hoe mijn dochter er aan het eind   van de dag uitziet zou je denken dat we familie van de tokkies zijn!

Groetjes, KT

Ik heb mezelf proberen in te houden maar moet hier toch echt even op reageren.
Let wel op, ik wil NIEMAND kwetsen!!

Maar wat verschrikkelijk dat er mama's bij zijn die de handjes van de kindjes onder de riempjes van de wipstoel stoppen tijdens het eten... Het is mijn mening maar hoor, maar die gedachte is zelfs nooit in mij op gekomen.

Ook ik ben niet zo dol op veel geknoei maar toch. Ik voer Iris altijd en ze wil graag wat helpen (kliederen), dat mag van mij zolang ze niet gaat gooien of spugen met eten. Na het eten was ik haar handjes en gezichtje gewoon met een nat washandje en alles is weer weg.
Met erg kleurrijk eten doe ik haar een katoenen luier om ipv een slab en dat werkt prima, nooit vlekken die niet meer uit kleren gaan.
Tafeltje en vloer veeg ik ook gewoon af na het eten.

Ik hoop dat ik niemand voor zijn hoofd heb gestoten maar ik moest het even kwijt hoor.

Het handjes onder de riempjes van de wipstoel stoppen, doe ik zelf niet. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik het verschrikkelijk vind.
Misschien heb ik een andere graadmeter van wat ik  verschrikkelijk vind.
Lekker allemaal doen waar jij je goed bij voelt. (die wordt ook ééntonig)
Sil

Terug
Bovenaan