Een knoei-FOBIE?!

Wat grappig, ik heb geen moeite met knoeien (zie foto...) maar vond het juist wel een goed idee om de armpjes onder het riempje van de wipstoel te doen.
Heather kan soms zo onrustig zijn dat er geen hapje in te krijgen is, terwijl ze wel honger heeft. Dan zwaait ze met haar armen alsof ze op wil stijgen. Inmiddels zit ze niet meer in de wipstoel dus is het geen optie meer.

Ach ja, zo zie je maar weer... Iedereen zijn ding.

KT

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 15:06:08'));

Heather kan soms zo onrustig zijn dat er geen hapje in te krijgen is, terwijl ze wel honger heeft. Dan zwaait ze met haar armen alsof ze op wil stijgen. Inmiddels zit ze niet meer in de wipstoel dus is het geen optie meer.

Ach ja, zo zie je maar weer... Iedereen zijn ding.

KT

En ook op de kinderstoel kan je het doen.
Mijn schoonzus pakte dus een stropdas van mijn broer (en die draagt die krengen niet) of een gewone riem, die jongste had dat echt nodig.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Goedeavond mama's

Hier totaal geen knoei fobie ben wat dat betreft erg makelijk ze mag van mij als ze in de eetstoel zit of wipstoel lekker knoeien met het eten op deze manier leert ze het wel ik geef haar (fréderique) zelf een lepeltje vervolgens gaat ze ook met haar handen door het bordje heen en stop ze het eten wat dan op haar handje zit in haar mond.
Met als gevolg dat ze dus lekker onder komt te zitten gelukkig valt alles te wassen en schoon te maken anders had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan en tuurlijk kijk ik wel uit met worteltjes maar voor de rest laat ik haar lekker kliederen waarbij dus soms echt de hele gezicht armen onderzitten met eten.

Groet chantal

Ik kan ECHT niet tegen rommel (zoals veel van jullie wel al zullen weten) maar ik probeer dat toch een beetje los te laten!
Ik laat haar zelf aan eten (bijv koekje, stukje banaan, frietje etc) voelen en laat haar een beetje ermee spelen.
Maar de warme hap geef ik haar zelf!
Met haar eerste verjaardag weet ik nu al dat er ZEKER een taart voor haar komt waar ze heeeerlijk aan mag zitten/mee mag knoeien hoor! Vind ik zooo leuk!
En dan zorg ik gewoon dat ze even niet haar "verjaardagskleren" aan heeft en na het geknoei kleed ik haar wel weer om..

Terug
Bovenaan