Een stap verder......

Oh, nog eens gekeken, maar het heet proxeed, is alleen stervensduur; 90 eurootjes per maand en dat moet de man dan min. zes maanden slikken(tenzij eerder resultaat natuurlijk!) Dus daar wachten we dan toch maar eventjes mee....
dit is de website die ik gevonden had   http://www.proxeed.nl/

Hey Gwen,

Nou, na 12 rondes weet ik precies hoe mijn cyclus werkt, ik ben dus gisteren  ongi geworden.... helaas....
We hebben nog 1 ronde om zonder poespas zwanger te worden en dan gaan we maar ens een afspraak maken....
Ik hoop nogsteeds dat het niet nodig is en dat we met zijn drietjes terug komen van de vakantie.
Ik heb ook nog helemaal niet nagedacht over eventuele behandelingen, ik heb ook geen idee nog wat de mogelijkheden allemaal zijn en hoever we daarin willen gaan.
Misschien scheelt het dat ik op vakantie altijd veel meer zin heb ik sex.... hier moet het om de dag, daar wil ik om de dag hahahaha
We zien het wel, ik heb me er min of meer al bij neergelegd dat we niet "zomaar" zwanger worden, alleen het gaan vertellen tegen de mensen die het moeten weten, dat vind ik nog wel moeilijk....
Ik had mijn moeder bijvoorbeeld veel liever verteld dat ze oma wordt. Nu moet ik gaan vertellen dat als het gelijk raak was ze al oma had geweest, en dat ik toch een heel stuk minder leuk om te vertellen....

Wanneer is jou  nod???

Liefs Phoebe  

Hoi Phoebe,

He shit, wat balen zeg. Weer een maand verder! Elke keer toch een tegenvaller he? Nu inderdaad maar hopen op een vruchtbare vakantie!

Mijn nod is ergens tussen volgende week donderdag en zaterdag, de laatste maanden zaten er wat dagen verschil in. Nog even geduld dus, maar meestal weet ik een weekje van te voren wel of het zover is, dan ben ik een dag niet te genieten en krijg ik al trek in chocola...... En de laatste keren ook al vaak een week van te voren oud bloedverlies gehad, zodat ik stiekem op een innesteling hoop, maar niet dus.

Deze maand ben ik wel helemaal gestopt met het drinken van koffie, cola  en energiedrankjes. Het schijnt de kans op een mk. te verdubbelen als je meer dan een kopje drinkt. nou, dan maar helemaal afkicken.

ik ga mijn zoontje ophalen uit de buitenschoolse opvang, fijne avond, ondanks de tegenvaller. Neem maar een lekker wijntje!
Liefs Gwen

Hoi Phoebe

Ook wij hebben de stap genomen om na de vakantie naar de ha te gaan. Wij zitten inmiddels in ronde 14 en nog steeds niet zwanger. Wi jgaan eerst nog even genieten van een vakantie en maken daarna een afspraak. Vind het erg spannend allemaal, maar wil ook graag weten of er evt. iets aan de hand is. Het hoeft natuurlijk niet gelijk iets ergs te zijn. Hebben jullie een idee waar het evt. aan zou kunnen liggen? En hebben jullie ook al met hulpmiddlen geporbeert,zoals ovulatietesten, temperaturen? Wij wel, maar zonder resultaat. Ook ben ik inmidde3ls al 32 jaar, dus ook al op leeftijd.. Nou ja we   zien het wel.

Succes ermee groeten Janet

Hey meiden,

Ben weer terug van een heerlijke vakantie, echt een supertijd gehad!
Op curacao heb je Dinah Veeris, die heeft een kruidentuin.
We hebben daar kruiden gekocht om zwanger te raken, ben benieuwd of het werkt.
Is een soort kuur van een maand of 3 - 4 die willen we nog even afwachten, kijken of dat helpt.

Liefs Phoebe

Hoi meiden,

Weer terug in ons onvoorspelbare lekkere warme kikkerlandje?! Het weer is hier best goed geweest, wel een paar dagen met regen er tussen. Mijn schoonzusje en haar vriend en dochtertje van zeven maanden is nu nog net in Nederland, zij wonen ook op Curacao. Als ik dat geweten had van die kruiden.....had ze die wel mee mogen nemen! Ik hoop voor je dat ze werken, altijd zo moeilijk te bewijzen he, als je ze eerst een aantal maanden moet gebruiken. Ik slik ook weer trouw mijn zwanger worden tabletten van de etos, dan is mijn cyclus in ieder geval weer een dag of twee, drie korter.
ik heb me voorgenomen om er wat afstand van te nemen, niet meer zo gefixeerd op de klusdagen te richten. We zien wel hoe het loopt, komt het niet, dan komt het niet. We hebben het zo ook erg goed met z'n drietjes. Ik word aan het eind van het jaar al weer 39, dus heb geen jaren de tijd meer vind ik zelf, ook al voel ik me veel jonger. ik had in het ergste geval al oma kunnen zijn,vreselijk, hihi!!!!

Janet, jij bent ook al weer een hele tijd bezig he, gelukkig is er zoiets als een forum, dan kun je het een beetje van je afschrijven. Het is een hele stap om naar de huisarts te gaan, omdat je telkens nog hoop hebt om de volgende maand zwanger te raken. En bovendien; hoe ver wil je gaan en zo. Ik zeg nu wel heel makkelijk dat we er mee stoppen als het niet lukt, maar het moment van beslissen om er echt een punt achter te zetten zie ik voorlopig eerlijk gezegd ook niet gebeuren. Ik  heb mezelf nog nooit zo erg tegengesproken als het  afgelopen jaar!
nou, we spreken elkaar weer, liefs Gwen  

Hey Gwen,

Heb je al eens tenisbloem olie geprobeert, die verkort je cyclus ook aanzienlijk.
Soms zelfs naar "gewoon" 28 dagen.
Ik heb ze ook gebruikt, maar ik heb een goede cyclus van 26 a 27 dagen, dus daag heb ik ze niet voor nodig, maar wat mij wel opviel is dat ik mijn eisprong nog beter voelde.

Mocht je geinteresseerd zijn in die kruiden kuur, je kan via de site een mailtje sturen naar haar, en ze stuurt het gewoon op naar nederland.
Even Googlen op Dinah Veeris, het is gelijk de eerste hit!

Zondag weer mijn nod, mocht ik ongesteld worden ga ik daarna beginnen met de kruidenthee, en dan zullen wel wel zien.
Die 4 maanden extra wachten kunnen er ook nog wel bij, we wachten nu al een behoolijke poos, dus dat maakt ook niet meer zo veel uit.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan