Hoi meiden,
Weer terug in ons onvoorspelbare lekkere warme kikkerlandje?! Het weer is hier best goed geweest, wel een paar dagen met regen er tussen. Mijn schoonzusje en haar vriend en dochtertje van zeven maanden is nu nog net in Nederland, zij wonen ook op Curacao. Als ik dat geweten had van die kruiden.....had ze die wel mee mogen nemen! Ik hoop voor je dat ze werken, altijd zo moeilijk te bewijzen he, als je ze eerst een aantal maanden moet gebruiken. Ik slik ook weer trouw mijn zwanger worden tabletten van de etos, dan is mijn cyclus in ieder geval weer een dag of twee, drie korter.
ik heb me voorgenomen om er wat afstand van te nemen, niet meer zo gefixeerd op de klusdagen te richten. We zien wel hoe het loopt, komt het niet, dan komt het niet. We hebben het zo ook erg goed met z'n drietjes. Ik word aan het eind van het jaar al weer 39, dus heb geen jaren de tijd meer vind ik zelf, ook al voel ik me veel jonger. ik had in het ergste geval al oma kunnen zijn,vreselijk, hihi!!!!
Janet, jij bent ook al weer een hele tijd bezig he, gelukkig is er zoiets als een forum, dan kun je het een beetje van je afschrijven. Het is een hele stap om naar de huisarts te gaan, omdat je telkens nog hoop hebt om de volgende maand zwanger te raken. En bovendien; hoe ver wil je gaan en zo. Ik zeg nu wel heel makkelijk dat we er mee stoppen als het niet lukt, maar het moment van beslissen om er echt een punt achter te zetten zie ik voorlopig eerlijk gezegd ook niet gebeuren. Ik heb mezelf nog nooit zo erg tegengesproken als het afgelopen jaar!
nou, we spreken elkaar weer, liefs Gwen