Een stap verder......

Hoi Phoebe,

Ik geloof dat er ook theunisbloem in die tabletten van de etos zit, waarschijnlijk verkorten die inderdaad mijn cyclus. Wat zit er in de kruiden die jij gekregen hebt?
Op het andere forum waar ik klets, heeft iemand een acupunctuur bezocht en daar voel ik ook best iets voor. Vooral omdat die verder kijkt naar je hele lichaam en waar de evt. obstakels zitten. Hij had haar direct verteld dat ze moe was door een slechtere doorbloeding en dat dit ook een innesteling en goede zwangerschap tegenhield. Klinkt dus ook wel veelbelovend als ze verder kijken.Nou, ik hoop dat ik ook eens een stapje verder kom, zie er zo tegenop om actie te ondernemen, dan erken je zo echt dat je een probleem hebt he, hihi.
Liefs Gwen

Hey Gwen,

Ik begrijp helemaal wat je bedoel!
Ik zit nu in ronde 13, dus we zijn bijna een jaar bezig en die eerste stap nemen richting de huisarts is echt moeilijk.
Toen ik deze opic opende had ik mezelf echt voorgenomen om na de vakantie verder te gaan, maar nu is het na de vakantie en vind ik het toch moeilijk.
En nou hebben we die kruiden gekocht en wil ik dat toch eerst weer proberen, eigenlijk ben ik het aan het uitstellen....
En wie weet helpen die kruiden ook wel.
Weet je wat mij ook erg tegen houd..... als je naar een dokter gaat moet  je het ook mensen gaan vertellen.....
Op je werk, me ouders, me schoonouders.... en ik vind het weel leuker om te zeggen dat ik moeder wordt dan om te gaan vertellen dat ik al een jaar geleden moeder wilde worden maar dat het niet lukt....

Misschien een beetje warrig verhaal maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.

Maar misschien is het allemaal niet nodig.... morgen mijn nod..... Normaal zakt mijn temp 1 of 2 dagen van te voren naar rond de 36,3 en vanmorgen was hij nog 36,7
Als hij morgen ochtend nog hoog is ga ik testen....

Liefs Phoebe

Ha Phoebe,

En En En???? Ik had al een paar dagen niet meer hier gekeken, dus las pas net je berichtje, erg spannend nog, of ben je weer ongesteld geworden? Hopelijk niet!!!!
Ik moet nog een dag of tien wachten, was gisteren ineens kotsmisselijk, maar dat was ook weer na een halfuurtje over. Bovendien heb ik nog geen evt. innestelingsdag bereikt, dus zal iets anders zijn geweest.
Als jullie naar de ha. gaan, kun je het toch nog wel een beetje gehein houden, of is dat lastig-vooral op je werk? Ik stel het moment ook uit hoor, heb ergens toch het idee dat het spontaan moet lukken. Eerst je kruiden het werk maar laten doen, wieweet!
Liefs Gwen

Hey Gwen,

Ik dacht al, waar ben je nou??? hahahaha
Hier nog een rdjes te bekenen, met temp is wel gezakt sinds gister naar 36.3 ipv 36.7
Het is toch allemaal maar afwachten, zondag wel getest maar de was negatief

Ik zou het wel zo stil moglijk proberen te houden, maar als ik bij sommige meiden lees dat ze in de week van de eisprong soms om de dag naar het ziekenhuis moeten....
Pffff, maar je heb gelijk, eerst deze ronde nog afwachten en dag aan de kruiden!

Wanneer is jou  nod?

Liefs Phoebe

He Phoebe,

Oei, een temp.verlaging.....da's minder he. Maar hoe veel dagen zit je nu na je nod(langste cyclus)? Mijn nod is rond de 30ste. Ik heb nog nooit getemperatuurd, daar heb ik echt de discipline niet voor. Ik had met de ovulatietesten wel de meeste keren een goeie streep, maar ook wel eens een maandje twijfelachtig. Ik heb helemaal geen zin meer in het focussen er op. Deze maand weet ik ook eigenlijk niet precies hoe of wat. De vorige keren zette ik mijn klusdagen nog op de weekkalender, maar deze keer hebben we gewoon wat aangeklooid. Waarschijnlijk ben ik toch het meest vruchtbaar als ik meer zin heb. en als we rond die tijd ieder dag klussen kan het niet missen denk ik maar zo. Ach....over drie weekjes naar Kos, en dan is het ook wel weer gezellig dat ik nog een glaasje wijn kan drinken he? Nou ja, wieweet, nu ik er minder op gefixeerd ben zul je net zien. Of ben ik er nou op gefixeerd dat ik er niet op gefixeerd ben, zucht.....
Hoe zijn die kruiden, zijn die een beetje te doen, of niet te hachelen? Nou ja, je weet waar je het voor doet he.
Het valt me trouwens op dat er weer vrij veel nieuwe meiden op het zwanger-forum zitten die al een jaartje bezig zijn. En dat er ook best veel zwanger zijn geworden na een jaar zonder hulp, geeft weer hoop! Ik duim nog voor je!!!!!
Liefs Gwen

Hey Gwen,

Nou, ook 13 is niet ons geluksgetal.... ben vanmorgen ongie geworden. Dus we gaan op naar ronde 14......
Ik heb nog geen idee hoe die kruiden "smaken"   ik was halve wege een ronde toen ik ze kocht, en het was beter om gelijk na je ongie te beginnen, dus over een dag of 6 kan ik je daar meer over vertellen.
Dan duurt het nog een week of 6 voor dat ik met de vruchtbare kruiden kan beginnen.
De eerste 6 weken zijn het kruiden om je lichaam te reinigen.
Je huid wordt er mooier van, je haar en je nagels gaan harder groeien zei dat vrouwtje, dus dat is een mooie bijkomstigheid.
Die kruiden moet ik eerst op maken (ongeveer na 6 weken is dat op)  en dan pas de vruchtbaarheids kruiden.
Dus we zijn nog wel ff bezig.....

Ik neem me ook iedere maand voor om er niet mee bezig te zijn, maar dat is haast een onmogelijke opgave......
Toch maar weer om de dag klussen want je weet maar nooit, anders misschien weer een kans voorbij..... pffff als ik er over nadenk hoeveel tijd er al in zit, zeker in gedachte.....Maar goed, we weten waar we het voor doen toch??

Lekker joh naar Kos op vakantie!
Hoe lang ga je???

liefs Phoebe

Hi Phoebe,

He, wat een crisis weer!!!! Ik had het je zo gegund! Hopelijk ben je over de ergste teleurstelling heen(bij mij is het de eerste dag echt niet gezellig thuis hoor) en heb je wel weer een beetje vertrouwen in volgende maand. De tweede dag zie ik alles meestel wel weer wat zonniger in. Hoe reageert jouw vriend er op? De mijne vindt het altijd wel jammer, maar troost me dan snel weer met de gedachte dat we al zo'n mooi mannetje hebben. Dat scheelt wel enorm hoor, al zeg ik het zelf (kom hier nooit mee aan bij iemand anders, want oeoeoe....hihi) Maar...kortom; ik kan ook rustig een potje gaan zitten janken dat het weer niet gelukt is. We zijn volgens mij allebei helemaal gezond, en vorige keer was het snel raak, waar ligt het nou aan he.
Nou, kop op meid, neem een lekker wijntje enne....veel vertrouwen hebben in die kruiden, alles zal goed komen!!!!!!
Liefs Gwen

Hey Gwen,

Het is voor ons de eerste, dus de angst dat er "iets mis is" is er wel.....
Me vriendje wordt met de ronde bozer dat het niet lukt, ik denk dat hij zich misschien ook een beetje schuldig voelt.
Ik ben anderhalf jaar ouder dan hij, en ik was al veel eerder aan een kindje toe dan hij.
Hij heeft het zeker anderhalf jaar uitgesteld.
En nu zijn we alweer een jaar verder en nog steeds niet zwanger.
Hij is ook verschrikkelijk bang dat het aan hem ligt, wil ook eigenlijk niet de stap naar de dokter nemen, maar weet gelukkig wel dat die stap misschien onvermijdelijk is.

De ergste teleurstelling is inmiddels wel weer gezakt, die heeft plaats gemaakt voor buikpijn.....

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan