Een stap verder......

hoi phoebe,

balen dat je weer ongi bent geworden! ga je na deze ronde naar de huisarts?
ik las dat je het best eng vind om naar de huisarts te gaan,en je vriend ook,mijn vriend vond het ook best eng allemaal,maar ze doen de standaard dingen bij de huisarts! je temperatuurcurves nakijken en ze laten een spermatest doen,wat overigens jij gewoon weg kan brengen. nadat dat  wordt je pas naar het ziekenhuis gestuurd,wij hebben dit ook gedaan en zijn net voordat ik zwanger was in het ziekenhuis beland.
zal me even voorstellen;

ik was in ronde 12 zwanger en ik heb een miskraam gehad in januari,nu alweer in ronde 6 na de miskraam! dus in ronde 18,ik mag eindelijk over 2 weken weer naar het ziekenhuis,en vind het wel weer spannend..

xxx mier

Hey Mier,

Bedankt voor je reactie!
Dus als ik het goed begrijp hoef je nog niet naar het ziekenhuis voor de eerste "onderzoekjes" de huisarts kijk dus al naar je temperatuur en kan al een sperma check doen?
Dat zou ik wel heel fijn vinden, dat zit je nog niet echt in de mm....

Ik weet niet of je mijn "kruiden verhaal" heb mee gekregen, maar toen we dat kochten zei me vriend gelijk, we proberen eerst dat nog voor we verder gaan, dus eigenlijk weer uitstellen.
En we hadden afgesproken dat we na de vakantie verder zouden gaan...
Ik begrijp het wel hoor, je wil het eigenlijk gewoon niet weten.....

Hoe was jou vriend/man toen jullie naar de huisarts gingen???

Liefs Phoebe

ze doen bij de ha eerst een spermaonderzoek (tenminste bij een lab) en ze bekijken je temperatuurcurves van 3 maanden en dan sturen ze je pas door.

wij hebben dit allemaal al gehad en in het ziekenhuis weer een spermaanalyse en bij mij bloed prikken en eisprong bekijken,uitslagen waren goed maar nu al anderhalf verder en nog maar 1 x zwanger geweest wat op een miskraam uit is gelopen.

succes!

liefs mier

Terug
Bovenaan