een tip voor jullie

laat nooit je man naar je vagina kijken als je gaat bevallen waarom hij krijgt een heel ander beeld en de sex zal nooit meer hetzelfde zijn dit hoor ik van meerdere mensen die bevallen zijn en de man mee keek

NOU VALT wel mee hoor, sorry maar ik ben een hele andere mening toegedaan. Mijn man heeft erbij staan kijken toen ik giga inscheurde (had 10 hechtingen) en de sex is nog net zo lekker en geil als daarvoor hoor........

gr sandra

vindt het ook een beetje erg ver gaan.
wij hebben daar dus echt geen last van gehad.
wat een overdrijving, het is toch mooi om te zien hoe je kindje ter wereld komt.

Volgens mij heb jij een giga minderwaardigheidscomplex. Het is toch het mooiste wat er is tussen 2 mensen dat jij het kind van jouzelf en je man op de wereld gaat zetten....

Nou ja, ik kan me er best wat bij voostellen, wil ook niet dat mijn man kijkt hoe het er uit komt (tenzij hij dat heeel graag wil). Het ziet er niet echt erotisch uit. Zelf wil ik het ook niet zien in een spiegel, brrrrrr, ik vind het zelfs een beetje walgelijk om te zien.

Een kind op de wereld zetten is een megaprestatie en ook heeel bijzonder, maar iedereen mag toch zelf weten wat hij wel of niet wil zien???

Mijn man vond het het meest indrukwekkende wat hij ooit heeft meegemaakt ... ons kindje geboren zien worden. Hij heeft aan de zijkant van mij gestaan en kon alles heel goed zien.
En dat heeft nu echt geen invloed op ons sexleven.

Borstvoeding geven betekent toch ook niet dat je man niet meer aan je borsten zult zitten!?!?

Iedereen mag zeker weten wat hij zelf wel en niet wil zien tijdens de geboorte. Het is alleen jammer bovenstaande anoniem dat je de geboorte van je eigen kind als iets walgelijks bestempelt. Ook leuk voor je eigen kind om dat later te horen.

Terug
Bovenaan