een tip voor jullie

nou,wat een domme opmerking zeg...mijn man heeft ook gewoon gekeken en na een paar dagen hadden wij alweer sex,ik heb er niks van gemerkt dat hij er minder zin door kreeg...(Was het maar waar haha)
ook de opmerking van anoniem van 17.20 vind ik ook een beetje triest,hoe kun je zo iets nu walgelijk noemen?? sorry hoor,maar je kent elkaar door en door,je hebt toch geen schaamte voor elkaar?? dat je er zelf geen spiegel bij wilt hebben is een andere zaak...ik hoef het ook niet te zien zelf,en dat het niet je meest charmante houding is,ben ik het ook mee eens...maar wees eerlijk...je man heeft toch wel vaker met zijn neus voor je vagina gelegen !-)?? om dat je dan op gewonden bent is het wel in eens mooi????

Mijn man is een volwassen kerel en mag zelf wel bepalen of hij kijkt of niet. Hij heeft er twee uit zien komen, er foto's van gemaakt en ook nog nummer 3 verwekt, dus met die seks zit het prima dank je wel.

Mijn man heeft ook gekeken. Ons sexleven is nog even opwindend als voor die tijd maar... begrijp het wel. Man vond het wel erg raar vertelde hij naderhand. En moest eert nog even niet aan sex denken. Na dat het vloeien bij mij opgehouden was ( 6 lange weken) was er geen enkel probleem meer. Het heeft niets te maken met schaamte voor elkaar maar het is meer de associatie die je aan je vagina geeft. Maar goed nummer 3 komt over een paar weken en ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goed komt. En m'n man mag best zeggen dat hij het een vreselijk gezicht vind. Omdat hij daar mee ook geeft het heel erg te vinden voor mij. Zo'n relatief groot kindje uit zo'n klein gaatje. Hij heeft er juist veel respect voor.

Walgelijk is misschien niet het goede woord, vooral bij je eigen kind, maar ik wordt er letterlijk misselijk van als ik het zie op een video! Het is toch schocking als er een hoofdje uitkomt, voor mij tenminste wel. Dat is toch heel wat anders als je man er met zijn neus voorligt bij de sex... en het heeft niks te maken met schaamte voor elkaar!

Hallo,

Mijn man wilde het liever niet zien en zat aan mijn zijde... Nou hij mocht het van mij allemaal wel zien. Net als hiervoor al gezegd is, je hebt elkaar wel vaker zo gezien. Alleen nu komt er een wereldwondertje uit.
Aan de ene kant is het maar goed dat mijn man niks heeft gezien, want ze hebbben mij van voor naar helemaal achter laten uitscheuren en dat was vast niet zo'n fraai gezicht geweest.
Ook toen hij later naar de hechtingen keek was ik blij dat ie het niet had gezien.

Ps heb er niks aan overgehouden....
Groetjes van Mieke

Jemig zeg, ik verbaas me over het rotcommentaar dat de meeste hierop hebben op deze tip. HET IS GOED BEDOELD HOOR! relax zeg..........

IK VIND HET ZELF OOK WALGELIJK OM MEZELF ZO TE ZIEN LIGGEN, IK HOEF DR OOK GEEN SPIEGEL VOOR. SO WHAT?
MAG IK DAT VINDEN??
MAAR DAT BETEKENT NOG NIET DAT IK HET NIET WONDERBAARLIJK VIND HOE ZO'N BABYTJE TER WERELD KOMT!
JULLIE MOETEN GEEN WOORDEN GEEN VERDRAAIEN. JE HEBT HET 1 EN JE HEBT HET ANDER.

EN JA MIJN MAN, HOEFT AL HELEMAAL NIET VAN DE VOORKANT ALLES TE BEZICHTIGEN, VINK NIX SPECIAALS AAN.
JE VERGROOT ALLEEN DE KANS DAT IE OP JEA AFKNAPT, de waarheid is hard!!!!

Terug
Bovenaan