een tip voor jullie

Mijn man had daar dus ook van gehoord en wilde geen risico nemen, hahaha. Wat hij wil. Hij heeft me tijdens de bevalling enorm bijgestaan, maar dus niet 'beneden' gekeken.

Verder vind ik niet dat er best wel heftig gereageerd wordt op een tip en ik vind het al helemaal belachelijk dat je je man opzij moet zetten, als ie dan wel zou afknappen. Betweters! :)

Onzin, het is niet zo datd e sex nooit meer hetzelfde zal zijn. Laat je man zelf bepalen wat hij wil.

Dat er heftig gereageerd wordt komt wellicht omdat de tip behoorlijk dwingend is gesteld. Dat laat niet echt ruimte voor nuances open.

ik verwacht mijn 4e dus mijn man heeft wel ervaring. op de tv vinden we het allebei niet leuk om te zien maar is het echt is het heel bijzonder. van de cultuur van mijn man horen mannen er niet bij. van mij moest dat wel en hij was er achteraf erg blij mee. hij vond het echt heel bijzonder en verteld in zijn hele fam dat hij nu vind dat mannen erbij moeten zijn omdat ze dan meer beseffen hoe zwaar het voor een vrouw moet zijn. mijn 2e zat klem halverwege het hoodje en toen heb ik dat zelf ook in de spiegel gezien. het was mooi maar ik zou niet m'n hele bevalling in de spiegel willen zien.

Hoi allemaal
ik dacht ik kijk ook eens op een ander forum normaal lees en schrijf ik alleen in het november forum nou dat heb ik geweten ook Jeetje dames ( die zich aan gesproken voelen natuurlijk)last van jullie hormonen wat een gekat.En oh ja April om met hoofdletters schrijven maak je jezelf echt niet belangrijker hoor Jij hebt een mening en dat hebben wij ook allemaal gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde

Terug
Bovenaan