een tip voor jullie

Ten eerste heeft iedereen natuurlijk zijn eigen mening en mag dat ook maar moet er gelijk zo boos gereageert worden?
Mijn man heeft bij de eerste naast mij gezeten en heeft het dus niet allemaal heel goed gezien omdat hij vooral met mij bezig was.Hij heeft wel vanaf waar hij zat het hoofdje naar buiten zien komen maar was blij dat hij niet alles gezien heeft omdat hij dat toch moeilijk vond sinds dat ik zo'n pijn had.Zelf heb ik het ook niet gezien en heb ook niet het hoofdje gevoeld toen dat mocht van de vk.Laatst zag ik een bevalling op tv en daar zag je het hoofd er dus echt uit komen en eerlijk gezegt vond ik het toch wel eng om te zien.Ok deze keer zal ik niet kijken en ik denk mijn man ook niet maar dat is wel zijn eigen keus maar afknappen omdat hij het wel gezien heeft...Nee dat zal echt niet gebeuren.
Groetjes Liel

Als je serieus denkt dat je man zal afknappen omdat hij het hoofdje geboren ziet worden dan moet je die man maar heel gauw aan de dijk zetten, want kennelijk is je relatie helemaal niet goed.

voor hierboven me:

wat denk je nou, als je man naar je megagat zit te kijken, denk je dat ie daar ontroerd van raakt ofzo??
en ik heb t over je gat en niet over de baby, jij moet eens een leesbril aanschaffen, of een cursus begrijpend lezen doen.
weet je wat het met jou is, jij wilt dingen geloven die er niet zijn, dus je praat jezelf maar in wat je graag wilt geloven.
dream on....dream on........

Nee, is helemaal geen onzin!
Mijn man vond het ook niet geweldig hoor! Daarna had hij zo'n angst om me aan te raken! Dat had niks te maken met een slechte relatie zoals boven wordt aangeduidt (wat een onzinreactie!), maar puur met het feit dat hij angst had me pijn te doen. Hij was gewoon bang dat het pijn moest blijven doen, plus het feit dat hij het een beetje als zijn schuld zag dat ik pijn had tijdens de bevalling en dit wilde hij me niet nog eens aandoen.

Nadat ik hem duidelijk gemaakt had dat dit onzin was, maar wel erg lief van hem, begon het gevoel weer terug te komen.
Hij heeft me wel duidleijk gemaakt dat hij het absoluut geen tweede keer wil zien. Dan blijft hij gewoon naast me zitten en daar is helemaal niks mis mee. Hij hoeft voor mij echt niet met z'n snufferd boven m'n gat te hangen!

Dat heeft niks met een slechte relatie te maken hoor!!!!!!!!!!!!

Wat is iedereen hier ontzettend kattig naar elkaar, bleh. Ga gauw weer terug naar het november forum waar we normaal en niet anoniem met elkaar praten over werkelijk alles!!!!

zie, dan horen jullie het een keer van een ander.
misschien heeft het met het feit te maken, dat veel mannen het in zich houden, als ze zoiets negatief ervaren??
bang om je pijn te doen???
daar weleens over naged8!!!

Terug
Bovenaan