Een verhaal vanuit het ziekenhuis

Hoi Liesbeth!
Heel veel sterkte en succes en ik hoop voor je dat het geen gevolgen heeft voor je kleintje! En verder rustig aan en je bent in goede handen moet je maar denken!!!

Hoi ieniemienie,

Je vroeg of mijn situatie ook gevolgen zou hebben voor de baby?
Nu in iedergeval nog niet. Elke dag doen ze een ctg (krijg je banden op je buik die de hartfrequentie van het kindje registreerd) Tot nu toe is deze altijd goed geweest.
Op het moment dat dit zou veranderen. Of als ik meer eiwit in mijn urine zou hebben of als die bloeddruk gewoon echt niet naar beneden wil, dan zullen ze mij toch gaan inleiden.
Maar ik ben in goede handen dus heb er wel vertrouwen in. Vind het gewoon naar om hier te zitten en dat je man thuis zit. werkt zich kapot en als hij thuis is moet hij nog naar het ziekenhuis. Ook niet leuk voor hem.

Jeetje wat een verhaal. Je zal wel erg geschrokken zijn.
Ik hoop dat je je een beedje kan vermaken in het ziekenhuis en dat het met je kindje goed gaat.
alvast veel sterkte met je bevalling en met jezelf natuurlijk.
liefs silvia

Hoi Liesbeth,

Goh, zeg wat een verhaal. Nu lig je daar, te liggen en te wachten. Maar wel fijn dat je al zover bent. Dan hoef je niet te piekeren of het kindje nu veeeel te vroeg komt want het is al levensvatbaar nu. Maar goed, je mag laptoppen, dus je verveelt je niet. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je niet meer al te lang hoeft te wachten.

Geniet van alles dat komen gaat en hou ons op de hoogte.

Succes

Groetjes,

mama van lieve 2

Ik moet er ook wel om lachuh. De laptop had ik hier voor een potje petiance of een ander spelletje. Ff iets anders dan de tv en de geweldige grote betonnen muren die ik vanuit mijn raam bekijk.
Maar opeens toch internet. De verpleegkundige snappen er eigenlijk niets van. Hoe kan iemand met een laptop het net van het ziekenhuis op. Ze hebben gevraagd of ze morgen eens mogen kijken op mijn laptop om te zien hoe beveilligd alles nu nog wel is.
Erg slim van het ziekenhuis hahahaha Internet mogen ze er best afhalen van mij, maar dan wel als ik ontslagen ben uit het ziekenhuis haha

Eigenlijk zou deze site iets anders inelkaar gezet moeten worden. Gewoon chatrooms maken met ieder een eigen forum. dan kun je tenminste lekker door praten met elkaar. Nu moet je maar wachten tot je een reactie krijgt

maar goed. meiden weltrusten voor straks. ik ga nog ff tv kijken haha

gr lies

Hoi Lies,

Ik wilde je even heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes. Probeer je niet te veel zorgen te maken om je man, die wil ook niet anders dan dat jij en jullie kindje straks helemaal gezond zijn.
Ik hoop dat je je laptop kunt blijven gebruiken voor internet; ik denk aan je en zal voor je duimen.

Groetjes,
Troetje

Goeiesmorges troetje,

Kijk, dat ik op zondagochtend in het ziekenhuis vroeg wakker ben is logisch. maar jij???? hahaha
bedankt voor je support.

gr lies

Jeetje zeg,wat een verhaal!!
Wat zal jij geschrokken zijn om zo te moeten rijden.
Gelukkig ben je in goede handen en ben je al 37 weken zwanger.
Het einde is in zicht meid!!!
Wel heel vervelend dat het zo nu is maar gelukkig heb je je laptop in het ziekenhuis haha!! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk laat de baby niet al te lang op zich wachten!!
Ik volg je verhaal mee want ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat en met de kleine natuurlijk!!
Heel veel sterkte en laat je lekker verwennen daar hè!
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan