Een verhaal vanuit het ziekenhuis

He meiden,

Wat een reacties. Leuk zeg. Heb ik in iedergeval wat te doen op zo'n dag.
Vanochtend bloed geprikt en mijn urine ingeleverd. De gyneacoloog is ook vanavond nog geweest. Er is een plan de capagne gemaakt.
Er mag 30 nog wat aan waarde in je urine zitten m.b.t. eiwitten. Bij mij was dat eergisteren 39. Vandaag was dat 49. Veel te hoog dus. Ook mijn bloeddruk blijft maar rond die 100 hangen. Ook niet goed.
Als ik een onderdruk rond de honderd blijf houden en mijn eiwit waarden stijgen niet meer.....dan zal het kindje a.s. donderdag ingeleid worden. Men zal proberen met gel en dan maar hopen dat het feest vrijdag kan beginnen. Reden waarom ze het vrijdag willen doen, is omdat ik dan 38 weken zwanger ben. Maar mochten mijn eiwit waarden behoorlijk stijgen, samen met mijn bloeddruk dan zal er gewoon eerder ingegrepen worden.
Beetje dubbel gevoel allemaal. Fijn dat ik nu in iedergeval weet dat ik volgend weekend moeder ben. hahha gekke gedachte trouwens. Maar aan de andere kant toch ook weer spannend want ik hoop dat de bevalling uit zich zelf nog op gang komt. En daarnaast komt ook nog kijken, dat ik hoop dat ik stabiel blijf en geen rare ga doen m.b.t. mijn gezondheid.

We zullen zien, ik hou jullie op de hoogte. Heb toch tijd zat haha

gr lies

Hallo liesbeth,

Sjonge wat een verhaal, had ook heel anders kunnen lopen voor jullie, maar gelukkig heb je het ziekenhuis kunnen halen!!! Wil je alvast heel veel succes wensen met je bevalling a.s.vrijdag!!! Hoop dat het voorspoedig gaat!!! Ga voor je duimen!!!!

Liefs sandy

hey liesbeth

nou ik hoop dat het snel over is voor jou en je baby.
ik wens je een goede bevalling

liefs silvia

Hallo Lies,

Nou, heel veel sterkte de komende paar dagen. Hopen maar dat alle waardes goed blijven en dat je kindje zo lang mogelijk kan blijven zitten. Dat moet wel een heftige rit zijn geweest naar het ziekenhuis, ik kan me voorstellen dat je de bibbers had.

Super trouwens dat je laptop het gewoon doet in het ziekenhuis. Dat maakt de dag toch een stuk leuker. Beetje surfen op het internet, en lekker chatten. Beter dan de hele dag televisie kijken toch?. Ik moet helaas ook in het ziekenhuis bevallen, niet door een medische oorzaak, maar omdat wij in het buitenland wonen. En helaas kun je hier niet thuis bevallen. Ik heb twee kindjes thuis gekregen en deze derde moet  in het ziekenhuis worden geboren. Nu maar hopen dat mijn laptop ook in het ziekenhuis werkt. Kan ik tenminste nog surfen, skypen en chatten.

Nog maar een paar daagjes en je hebt je kleine in je armen. Dat lijkt me ook een heerlijk gevoel.

Freija.

Hoi!! Ohhhh wat spannend zeg!!
Wat een fijne gedachte dat je dit weekend moeder bent,wel ook een hele rare gedachte lijkt me!! Ben je zenuwachtig? Ik wens je in ieder geval veel succes!!!
Ik zal voor je duimen en ben heeeel benieuwd wat het gaat worden!
Zet hem op meid!! De laatste loodjes!!
Groetjes Mikkie

Hoi hoi,

Ik lees pas net je verhaal en ben zo benieuwd hoe het nu met je gaat. Je hebt al een aantal dagen niets meer gezegd dus ik hoop dat het goed gaat met je.

Hoop snel weer een berichtje van je te zien met goed nieuws.

Groetjes,
Nanda

He meiden,

Het gaat allemaal niet zoals we gedacht hadden. Maandag kwam mijn gyneacoloog binnen. De waarden in de urine zaten nu op 53 en ook mijn bloeddruk wou maar niet onder de honderd zakken.
Ze hebben maandag geprobeerd om in te leiden met gel. Anderhalve cm ontsluiting had ik.
Dinsdag wederom twee keer gel ingespoten gekregen. Dit was een doodvermoeiende dag. De weeen kwamen direct op gang en had op een gegeven moment alleen nog maar contstant weeen. Geen rust, helemaal niets. Ik was helemaal gebroken. 's Avonds om zeven uur bleek dat ik in totaal nog maar 2cm ontsluiting had. Geloof mij......niet echt motiverend. Ik kon niet meer. Ik was helemaal kapot. Ik kreeg een shot om de nacht eens lekker door te komen.
Vandaag gaat hij wel weer. Ik heb nu om de 10min een wee. Tot maandag krijg ik de tijd om op een natuurlijke manier te bevallen, anders gaan ze toch weer proberen in te leiden.
Reden waarom dit allemaal was mislukt ging om het volgende. Mijn lichaam is nog niet rijp voor een bevalling. En door de gel forceer je het lichaam om mee te werken. In mijn geval wou het lichaam dus niet mee werken. Ik hoop echt dat er voor maandag een kindje is. Ik word er in iedergeval niet vrolijker op. Vooral niet omdat er gisteren ook nog eens 4 baby's waren geboren. Ik maar ploeteren.
Geduld is een schone zaak zegt men.................vind er niets aan .

Als ik weer nieuws heb, horen jullie het snel

gr lies

Meid, ik leef met je mee..........mijn gedachten zijn bij je.......ik kijk elke keer eerst of er weer een berichtje van jou is...
Heel veel sterkte en blijf maar veel aan je kindje denken, dat sleept je er  vast wel door heen.............
Ik wacht aan deze  kant van de pc op nieuws ( goed nieuws)

Groetjes Keita

Terug
Bovenaan