Een vraagje aan de aanstaande mama's

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is Nancy ik ben 23 jaar en wij zijn nu 5 maanden bezig voor een kindje. Op zich nog niet zo heel lang..
Ik hoor  vrij veel uit mijn omgeving van meiden die vlug zwanger raakten en ik vroeg me eigenlijk gewoon af hoe lang het bij jullie geduurd heeft voordat jullie in verwachting raakten??

Liefs,
Nancy

Bij mij was het de eerste ronde meteen raak   maar ik denk dat ik gewoon heel veel   geluk heb gehad.
In mijn omgeving hoor ik niets anders  van  meiden die soms wel 12 maanden bezig zijn.
Dus denk dat het met jou ook wel goed komt!
Ben ook gestopt met de pil in veronderstelling dat het nog maanden kon duren voordat ik zwanger was.

Heel veel succes met klussen!

Veel liefs

Voor mij duurde het heel lang, namelijk drieënhalf jaar, dus ik hoop voor jou dat het eerder lukt. Er staat gemiddeld toch wel zo een jaar voor geloof ik.
Succes en het komt vast wel goed, hopelijk heb je binnenkort leuk nieuws te vertellen.

Alice
33w5d

Hoi,

bij ons duurde het 2 jaar! heb wel in het mm gezeten maar toch nog spontaan zwanger geworden!

Sterkte!
Ester

Ik ben 1 keer per ongeluk zwanger geraakt, en de geplande keer was het de eerste ronde  raak, maar dit is echt meer uitzondering dan regel hoor. Gemiddeld moet je er een half jaar voor uittrekken, en zelfs als het een jaar duurt, is dat niet vreemd (wel frustrerend natuurlijk)

Succes, en ik hoop dat jij snel een positieve test in je handen mag houden.

gr. Peet (30+4 wk)

Oei, ik ben eigenlijk ook de verkeerde persoon om het aan te vragen... Mijn 1e in ronde 2 en nu de 2e in ronde 1 al raak...

Maar mijn schoonzusje heeft er 8 maanden over gedaan, een vriendin van me 10 maanden, en nog een andere 16 maanden...

Ik hoop dat het snel raak is bij je!

Groetjes, Karin
12+2 wkn

Hoi,
Bij mijn eerste was het raak in ronde 2 en nu was het raak in ronde 1. Mijn man roept dat dat komt doordat hij zo goed zaad heeft ! Maar daarentegen ben ik erg misselijk en ben in niet in staat te gaan werken. Dus ik denk maar, bij de ene duurt het wat langer om zwanger te worden, maar die genieten dan vaak weer !!!!

Succes,
Birgit

Hoi,

Maak je niet veel zorgen......bij de 1 is het direct raak en bij de ander duurt het gewoon even. Heeft ook met de pil te maken, heb je lang de pil geslikt ofzo?

Ook kan een 'kalender' je helpen om je zwangerschap te plannen. Zo weet je je ovulatie, veilige dagen en wanneer de klusdagen zijn.

Misschien ken je de site al maar hier is de link: BABYBRABBEL  dan bij interactief en dan vruchtbaarheidskalender....erg leuk en bij mij op de datum precies!

Suc6

Marina

Terug
Bovenaan