Een vraagje aan de aanstaande mama's

Hai Nancy,
Ik herken je gevoel dat om je heen iedereen snel zwanger wordt, alsof het zo eenvoudig is. Ik zelf heb 16 maanden er over gedaan om zwanger te worden, spontaan! Het is zo verschillende per persoon! Maar  de  huisarts  zegt dat 70% van de mensen die zwanger willen worden in  eerste jaar zwanger worden en in  het 2e jaar 90 %. Als je gezond leeft en je houdt rekening met je ovulatietijd dan doe je alles wat je eraan kan doen, vooral veel geduld hebben!
Succes ermee groetjes Yesstar

Hoi ik ben midden november gestopt, toen eerst  veilig gedaan, februari pas serieus geprobeerd zwanger te raken en maart was het raak, heel snel dus!
Ik hoor hier in mijn omgeving tijden van 1 maand tot 8 maanden.

liefs Daantje

wij zijn nu anderhalf jaar bezig en inmiddels 3 miskramen verder..
op dit moment weet ik sinds een paar uur dat het opnieuw raak is maar is nog heeeel pril. afwachten dus.
is totaal verschillend wanneer en hoe snel.
sommigen doen er jaren over de anderen met 2 a 5 maanden..

het komt zoals het komt. met ovulatietesten kun je iets gerichter te werk maar geeft geen garantie op een zwangerschap hoor!

succes!

quote: estertje30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2008 12:36:23'));

wij zijn nu anderhalf jaar bezig en inmiddels 3 miskramen verder..
op dit moment weet ik sinds een paar uur dat het opnieuw raak is maar is nog heeeel pril. afwachten dus.
is totaal verschillend wanneer en hoe snel.
sommigen doen er jaren over de anderen met 2 a 5 maanden..

het komt zoals het komt. met ovulatietesten kun je iets gerichter te werk maar geeft geen garantie op een zwangerschap hoor!

succes!

meid gefeliciteerd! rustig aan he!!!!

Hallo,

Dankjewel nog voor jullie reacties. Ik heb inderdaad wat meer rust gekregen nu, en zeker ook wel een realistiser beeld. Als je om je heen hoort van mensen die allemaal vlug zwanger raakten dan denk je al vlug dat dat "normaal" is..
Teunisbloemolie heb ik niet nodig want mijn cyclus is al jaren om de 28 dagen, maar toch bedankt :)

Liefs,
Nancy

Bij de eerste duurde het 4 maanden en bij de 2e 1,5 maand !

bij ons ging het erg snel..
we hadden het wel over kinderen gehad maar waren er nog niet bewust mee bezig.
vanaf het moment dat ik de pil niet meer heb ingenomen heeft het 2 weken geduurd ( waarschijnlijk, want niets is nog zeker, de echo is pas in september )

succes ermee!!

een collega van me heeft het 8 jaar geprobeerd, toen onverwachts ineens toch zwanger geraakt...

Hoi

Bij beide zwangerschappen duurde het ongeveer 6 maanden, vrij vlug vonden wij. De oudste is nu 28 maanden de tweede verwachten we over ongeveer 16 weekjes...

Terug
Bovenaan