Een vraagje aan de aanstaande mama's

Hoi Nancy,

Ik ben 24 jaar oud en wij hebben er 6 maanden over gedaan om zwanger te worden. Daarvoor heb ik 6 jaar de pil geslikt dus dat kan van invloed zijn en de stress om zwanger te willen worden is ook niet positief.

Succes ermee, we gaan van het positieven uit dus hopelijk ben je snel zwanger.

Hoi Nancy,
zoals de andere dames ook al hebben gezegd, maak je maar geen zorgen. de een hoeft maar te knipperen en is zwanger en bij de ander duurt het ff.

ik was zelf na 11 rondes zwanger. maar ik ken ook meiden die met 3 maanden al zwanger waren. een vriendin van me heeft 3 kinderen waarvan ze in alle 3 de gevallen per ongeluk zwanger van geraakt is. daar tegenover is een andere vriendin van me al 2 jaar bezig.

maar 5 maanden is echt nog niks om te zorgen over te maken. hopelijk ben je snel zwanger!!!

Groetjes,
Sara

Hai Nancy,

Bij mij duurde het 5 jaar. Maargoed ik zat dan ook bij die 20% waar het niet vanzelf gaat. De meeste vrouwen worden sneller zwanger. 50% in het eerste jaar en nog eens 30% in het 2e jaar. 5 maanden is nog best snel. Je hebt iedere maand maar 10% kans he! Het is een kwestie van perfecte timing en das lastig. Als je het wil versnellen zou je eens een ovulatietest kunnen proberen.

gr.Ing

Hallo,

Allemaal bedankt voor jullie reactie's!!
Ik heb inderdaad de afgelopen maand een ovulatietest gedaan en had netjes na
14 dagen mijn ei-sprong. Ik heb al jaren een regelmatige  cyclus dus ga ervanuit
dat dit ook wel iedere maand de 14de zal zijn.
Ik was niet aan de pil.

Ik weet dat het nog veel te vroeg is om me al zorgen te maken maar ik had gewoon
gedacht dat het sneller zou gaan. Vandaar dat ik hier s vroeg hoe lang het bij jullie geduurd heeft..
Echt bedankt voor jullie reactie's! Soms gaat het indd snel en soms duurt het wat langer.. Ik zal dus gewoon wat meer geduld moeten hebben.

En Gefeliciteerd allemaal, met de kleine wondertjes in jullie buik!

Liefs,
Nancy

he met de tweede heef thet bij ons ook bijna een jaar geduurd...
tot ik teunisbloem kocht bij de drogist... en toen waren we gelijk zwanger :D
dus misschien een tip??

teunisbloem ik had het gekocht bij etos..... staat bij het foliumzuur en dergelijke

groetjes Ilona

Hallo,

Teunisbloem? Waar is dat psies voor dan?

Liefs,
Nancy

Bij ons eerste kindje ben ik in oktober gestopt met de pil en was ik begin juli zwanger.
Nu bij het tweede kindje zijn we ook weer in oktober/ november gestopt en was ik in februari weer zwanger. Dit resulteerde helaas in een miskraam.
Nu ben ik inmiddels alweer 11 weken zwanger.
Bij de tweede zwangerschap wel iets meer rekening gehouden met vruchtbare dagen e.d.

quote: Nancy22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2008 11:43:42'));

Hallo,

Teunisbloem? Waar is dat psies voor dan?

Liefs,
Nancy

hoi dat zijn capsules die zorgen dat je een regelmatige cyclus hebt... ik ken al best veel mensen die nu daar door gelijk zwanger zijn geraakt
het is het proberen altijd waard toch?

succes meid!! liefs

Terug
Bovenaan