Een week overtijd en nog geen positieve test!!!

Hey Lientje,

Hoe gaat het met je????
Nog geen duidelijkheid las ik. Balen!!!!
2 weken wachten dat is ook kl*ten.
Maar ja er zit niks anders op he.
Ze zeggen wel geduld is een schone zaak. Maar geduld hebben is heel moeilijk weet er alles van.
Ik hoop echt van harte dat je snel duidelijkheid krijgt.
Ik blijf je verhalen lezen dus hou ons op de hoogt.

Liefs Inge

Hey, lientje
Ik leef al een tijdje met je mee. Ik hoop het voor je.
groetjes Iris

hoi lientje

mijn nod was de   9 of 10e tja beetje raar maar dat komt omdat ik donderdag na het verijderen van de mirena heel licht ben gaan vloeien.... dus niet echt ongi... vrijdag werd het wat meer en zaterdag wat het echte heeeele erge ongi.... Dus ben ik voor het gemak van de zaterdag uitgegaan en dan zou het dus denk de 9e mijn nod....

liefs gridje

hoi Lientje!!

Misschien was het vel innestelingsbloed!!! Want je zei dat het niet heel erg
veel was en oud bloed!!

Nou ik blijf voor je duimen!!! En kop op he!!!!

Liefs patricia

Hee meiden,

Jullie berichtjes doen me goed!!!!

Loop alweer bijna krom van de buikpijn, dat begint rond 6 uur en houd pas weer op als ik lig te slapen, erg vervelend!!! Vandaag een paar drupjes oud bloed verloren. Heb nu ook enorme rugpijn, maar dat komt wrs door m'n houding door de buikpijn.

Sorry, ik ga niet uitgebreid kletsen, ik ben echt bekaf en heb pijn. Morgen vrij,dus dan horen jullie wel weer!

Liefs Lientje

OOoo, wat spanned!!
Ik hoop echt voor je dat het raak is.
Ik zal voor je duimen!!

wendy

Hoi meiden,

Vanmorgen tegelijk metmijn valentijn opgestaan en...getest...negatief!!! Dit keer eens een test van predictor, die hadden we ooit eens van vrienden gekregen. Maar nog steeds geen helder bloed, af en toe een drupje oud bloed,maar geen helderbloed...dus dat zijn geen duivels toch  ?

Moest net bijna overgeven...voel me nog licht misselijk...

Happy valentine!!!

Liefs Lientje

meis dan zal ik als ik jou was ff naar de dokter gaan , en gewoon weer je verhaal doen , des noods neem je een secetopinion, klinkt raar maar maar dan kan je het naast je neerleggen als het werkelijk nega is , en voor de misselijk heid , kan je beter ( van me schoon ma geleerd) op een ijsblokje zuigen dan komt je maag tot rust , veel sterkte meis, en hopen dat het raak is .groetjes duim voor je

Terug
Bovenaan