Een week overtijd en nog geen positieve test!!!

Lientje heel toevallig vertelde mijn tante gisteren het volgende verhaal misschien heb je er iets aan... zij had nergens last van tijdens haar zwangerschap (wist ze toen nog niet) werd ook niet ongesteld 2 weken later teste ze omdat ze was vergeten dat ze niet ongesteld was geworden had wel een paar keer druppeltes bloed verloren maar verder niet bij nagedacht. En toen ze teste was ze zwanger (was nr 3) had al 2 zonen. En al 6.5 week dus het kan toch.... Dus zo zie je maar kan allemaal nog... Toch echt vreemd dat je huisarts je niet gerust wil stellen door een bloedtest af te nemen, is toch een kleine moeite... maar ja mannen...?? of heb je een vrouwelijke huisarts :)

Probeer het inderdaad een beetje van je af te zetten, al is dat weer zo'n loze tip... haha

Gr Miranda

o dan heb ik het niet goed gelezen maar ik las van miranda dus dat je naar de HA ben geweest nou ik w8 nog zelf ff af maar toch vind ik het raar, van jou en mij want als ik goed begreep ben je nu ook 1 week en 4 dagen over tijd nou zal wat wezen als we allebij zwanger zijn hahahha, nou ik duim voor je greetz suzette

Het is inderdaad een man, maar ik ken hem niet zo goed. Ik ben nog maar 2 keer bij die huisarts geweest. Daarvoor 24 jaar bij dezelfde, daar had ik er wel om durven vragen en daar kennen ze me ook wel goed. Ik snap het wel, want voor hetzelfde is de ongi wel laat.

Miranda bedankt voor je verhaal in ieder geval. Wie wachten wel af, ik hoop nergens meer op te hopen.

Weet de naam niet meer, maar diegene met hetzelfde probleem, ik ben dus nog niet naar de huisarts geweest, maar heb telefonisch contact gehad. Zou jezelf ook even kunnen proberen, misschien zegt jouw huisarts wel iets anders....

Liefs Lientje

oke thnx mijn naam is suzette, maar ik kan vandaag niet bellen want me iegen huisarts werkt deze week niet dus w8 nog ff af , maar heb jij al wat klachten dan , ik wel ik heb s ochtens misselijk gevoel en me tepels doen zeer ( is alleen s ochtens ) en nu voel ik me gewoon beroert , moet veel naar de wc wat ik nooit heb, ( drink ook nu best wel veel voor mijn doen) maar heb alleen 1 vraag mijn urine ruikt heel erg sterk wat ik nooit heb heeft dat er ook mee te maken? of is dat wat anders?

hoi lientje

ik was dat, heb net ook even met mijn huisarts gebeld.....
tja zegt de assistente,... pas als je 2 weken overtijd bent kan je terugbellen......

nou daar kan je het dan mee doen....
weten zeker niet hoe spannend het voor ons is!!!

liefs gridje

Hoi Suzette,
Mijn nod was 4 februari, dus jij  zit iets langer te wachten...toch?  

Gridje,
Tja, we hebben geen andere keus he, dus rustig blijven wachten. Wanneer was jouw nod?  

Verder gaat alles goed hier, nog geen nieuwe drupjes...  

Liefs Lientje

mijn laatste nod was eertse week van januarie , mijn volgende moest zijn rond 4 februarie, maar ebn het nog niet , dus ik weet het niet hoe ik moet uit rekenen ik weet ook niet meer wanneer ik geklust heb na mijn ongi van wege dat me oma oudjaarsdag overleden is dus heb het niet meer bij gehouden, ik had 2 weken geleden een test gedaan maar die was negatief , me ma zei dat dat te vroeg was , ik d8 dat ik rond de kerst ongi was maar was een week later dus, kan iemand misschien een tip geven . thnx greetz suzette

oja en me ongi komt altijd donderdag op vrijdag, ook met de pil dus heb een regelmatig cyclus, dus ik snap er niks van durf er ook nie meer naar de HA , waarom weet ik niet , ik ben een beetje raar denk ik, ik ben bang dat het gewoon weer tussen me oren zit, net als de eerste keer na het stoppen van de pil.

Terug
Bovenaan