EEN WONDER...IK BEN ZWANGER!! (?)

hoi meiden

Ik ben idd nog steeds helemaal van slag. Moest vandaag de hele dag werken dus had lekker afleiding. Ik ga morgen nog 2 testen doen, eentje van kruidvat en een CB test.
Ik wil het gewoon zeker weten, ben zo bang dat het een nawee is van een eventuele vroege miskraam, zeker na zo'n rare ongi/bloedverlies.
Daarna bel ik de huisarts als de test positief is.

xx Puckylief

he pucky ik ben ook een muts heb me verteld in mijn dagen heb ei 23febr hihihihihi

groetjes iris         gaat alles nog goet of zit je niet lekker in je vel.

Hoi Puckylief,

Wat super!!! Van harte gefeliciteerd!!!

Als je twijfelt zou ik contact opnemen met de huisarts of de vk. Toch klinkt het allemaal wel goed met meerdere positieve zwangerschapstesten.

Liefs Lientje

hoi meiden

Heb vanmorgen getest met clear blue en gaf een vette plus aan.
Huisarts belt me tussen 11 en 12.30 terug en dan weet ik meer wat er gaat gebeuren

xxxx

Hoi Puckylief,

Spannend, spannend, spannend! Ik hoop voor je dat je een echo kunt krijgen, dan weet je tenminste zeker hoe het zit.

Hier is het ook nog spannend. Zit nu op dag 38 en gistermorgen had ik een negatieve test (kruidvat),   'smiddags bij de HA een positieve test en daarna thuis (dig. CB) weer een negatieve test. Heb vanmorgen nog een  dig. test van CB gedaan en: NIET ZWANGER. Ik snap er niks meer van, hoe kan ik bij de huisarts dan wel een positieve test hebben. Ik ben nu  toch al 4 dagen overtijd, en nog geen RD in zicht.
Maar weer afwachten tot zaterdag en dan nog een keer testen. Als deze dan weer negatief is ga ik maandag maar langs de HA.

Groetjes Jos78  

Hoi puckylief,

Van harte gefeliciteerd geweldig nieuws voor je!!!!!!!!!
Probeer het te geloven en geniet van alle mooie momenten.
Ik hoop voor je dat als je straks je huisarts hebt gesproken je wat meer gerustgesteld bent ook fantastisch voor de eerste kindje straks samen echt geweldig.
Nogmaals van harte en geloof het maar het zit vast en zeker goed.

liefs tweedekindje

hoi meiden

Ik mag vanmiddag bloedprikken en dan na het weekend weer (dinsdag middag heb ik dan tijd om te gaan)
3 dagen na de uitslag krijgt de ha deze toegestuurd en belt hij me op over de waardes.
Ik hoop natuurlijk dat hij gestegen is!
Hij vond het wel bijzonder wat ik hem vertelde omdat ik zoveel bloedverlies heb gehad met stolsels erbij, maar het komt weleens vaker voor, maar de betekenis daarvan kan 2 kanten op.
Daarna krijg ik sowieso een echo om te bepalen hoe ver ik ben EN of alles goed is met het vruchtje.
Ik ben wat meer gerustgesteld nu, alleen blijft het afwachten!
Ik denk dat ik pas helemaal relaxed ben en me laat feliciteren (door de paar mensen aan wie ik het vertel) als ik de echo heb gehad

En jos.....heel raar dat de test bij de huisarts wel positief was!! Mss dat hij een speciale gebruikt? Heeft de huisarts nav je positieve test iets gezegd?
Die van mij zei dat eenmaal een positieve test het goed zit.
Predictor test bij mij nml zeeeer licht (alsof je het inbeeld) en kruidvat en de standaard CB zeer positief

Heel veel suc6 voor de andere meiden!!!
Ik lees jullie verhalen hoor!

xx Puckylief

he pucky goed nieuws zal heeel hard voor jullie duimen.

hier nog niets aan de hand ,had me vertelt in de dagen en testen op telaat af gewerkt om gisteren en van daag nieuwe te gaan halen dan maar op de gok .

groetjes iris 32j 10de 2de

Terug
Bovenaan