EEN WONDER...IK BEN ZWANGER!! (?)

hey gefeliciteerd ik duim ook voor je
wel weet ik uit ervaring je een paar dagen na een
miskraam je nog positief test
maar laten we dat natuurlijk niet hopen

ik duim voor je

gr sas

Hoi puckylief,

Spannend allemaal het is wel heel bijzonder  ik hoop voor je dat alles goed is vertrouw op jezelf en je intuitie dan komt het meestal goed heel veel succes en stiekem toch ook een beetje genieten!!!!!!!

groetjes tweedekinde 9de2de

hoi Meiden

Thanx voor jullie steun en toeverlaat.
Als ik op mijn gevoel af ga denk ik dat het raak is, mijn buik is aan het uitzetten...

Ik ga zondag nogmaals een test doen, want ik heb wel die bevestiging nog nodig.
MOcht het anders zijn dan zie ik dat ook want dan is het 15 dagen na het begin van de bloeding en 8 dagen na het einde van de bloeding.

ALs ik di weer ga bloedprikken doe ik NOG een keer een test, ach ik heb ze toch in huis.......

ik ben zeer benieuwd hoe het jullie vergaat

xx Puckylief

heeee pucky hier alles rustig   nog geen echte  kwaaltjes.
  net als anders iets vollere borsten na de eisprong over een paar dagen kie gevoelig .

iets of wa raar gevoel onder net of er iemand met een veertje licht te kriebellen hihihihih.

maaar anders niets.

hebben vandaag voor amber een houten-  klimrek-schommel-huis gekocht .
weer een rib uit men lijf maar ja  werk niet voor niets 3dagen

groetjes iris  

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2007 23:17:38'));

heeee pucky hier alles rustig   nog geen echte  kwaaltjes.
  net als anders iets vollere borsten na de eisprong over een paar dagen kie gevoelig .

iets of wa raar gevoel onder net of er iemand met een veertje licht te kriebellen hihihihih.

maaar anders niets.

hebben vandaag voor amber een houten-  klimrek-schommel-huis gekocht .
weer een rib uit men lijf maar ja  werk niet voor niets 3dagen

groetjes iris  

Hey.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat een geweldig nieuws zeg, het is je gegunt.
Geniet ervan en ik wens je een onbezorgde zwangerschap en een wolk van een baby.

Groeten van Miena

weer even een update: vanmorgen weer getest en nog steeds positief.
Ik heb het mijn moeder verteld. Ze maakte zich een beetje zorgen want zij heeft in totaal 4 miskramen gehad 2 voor de 10 weken en 2 bij 20 en 22 weken.
Ik kan niet wachten totdat ik een echo heb gehad!!
Voorderest geen kwaaltjes behalve beetje moe en een buik die enorm aan het uitzetten is

xx Puckylief

he pucky .vanmorgen 9uur tot 4uur bezig geweest met de klim rek van de kleine.
kreeg   toch buik pijn na 4uur heb er nu nog steeds last van.pfffffffffffff vraag me af wat het zal zijn .

groetjes iris

Terug
Bovenaan