Eerste afspraken bij de gyneacoloog. Wie nog meer?

Nee idd Annemarie34! Juist in de maand waar ik er helemaal niks van verwachte. .. we zijn zooo blij!

Jij heel veel sterkte met de iui! Dat er maar snel een prachtig wondertje in je buik mag groeien!

 
Ik heb vanmiddag mijn 1e afspraak. De vorige is op het laatste moment afgezegd omdat die niet goed stond ingepland.

We mogen meteen het fertiliteit traject in.
 
Gebruiker89

heel veel success met jullie Traject , ik Ben wel benieuwd hoe het bij jullie gaat 😊.

ik krijg als het goed is 5 nov een kijk operatie , ik kijk er nu wel erg na uit , terwijl ik er wel bang voor ben .😨 Een beetle dubbel gevoel erover .

Maar het komt wel goed .
 
Hoi g78,

Wat spannend allemaal! Ben jij nog wel met je hormonen begonnen zoals je in je andere post had gezegd? Waarom krijg je al zo snel een Kijk operatie?

Wij hebben vragenlijsten doorgenomen, ik heb bloed laten prikken, vriend moet volgende week zaad onderzoek doen. We hebben ook over alle soorten behandelingen informatie gekregen. Over 2 weken afspraak met de gyn zelf krijgen dan de uitslagen en een inwendige echo en dan mogen we hopelijk met een passende behandeling starten.
 
Gebruiker89

ze gaan zo snel kijken omdat ik al te lang er mee bezig ben , en nog nooit in die jaren een teken van een zwangerschap was 😞Dus denkt mn Gyn dat ik een kieste heb  of toch wat verklevingen !!  En onze leeftijden spelen natuurlijk ook mee . ( 37 )

en dat wil ze echt zeker weten , ik Ben nog niet bezig met hormonen .

dat gaan we doen na mn operatie , die is uitgesteld omdat ik vandaag nog niet ongesteld ben geworden .

Daar baal ik wel van .

ik hou jullie op de hoogte , ik Ben benieuwd wat ze bij jullie gaan doen , die onderzoeken heb ik al gehad ook een Zaad onderzoek , half nov nog eens opnieuw doen Zaad was ook wat traag , maar niet zo om er niet van zwanger te raken Ben benieuwd , daarom zoeken ze toch een oorzaak aan mn Kant .





 
Aan de ene kant toch fijn dat ze zo eerst van binnen kijken! Dan kunnen evt cyste verwijderd worden. Anders was je ook weer maanden verder.

Hoelang word je operatie uitgesteld?

Was bij jullie de bedoeling om met hormonen + iui te starten ivm de kwaliteiten het zaad? Of was het nog goed zat om het zelf te proberen rond de eisprong?

Ik ben ook heel erg benieuwd of ze bij mij een oorzaak vinden in mijn hormonen of tijdens de echo waarom ik nog steeds geen menstruatie heb gehad.
 
Hoi gebruiker89

as maandag moet ik een nieuwe afspraak maken voor de operatie , het moet gebeuren tussen dag 6/ 10 na de menstruatie .

ik Ben het gisteravond geworden dat was erg jammer ik kon dus niet meer na de poli bellen om het door te geven. Dus vermoed ik as vrijdag of maandag !

welke behandeling ik ga krijgen weet ik niet , want dat zou ze me vertellen na de operatie .

maar ze zei wel dat ik hormonen zou moeten gaan spuiten , en verder weet ik het ook niet ☺️.

dus we wachten gewoon effe af tot na de ingreep .
 
Terug
Bovenaan