Eerste afspraken bij de gyneacoloog. Wie nog meer?

G 78 jeetje chlamydia dat is verdorie balen! Dan heb je er al even mee gelopen...:-(

Ik ben vandaag geweest voor die hydro echo (waterecho) maar die ging niet door omdat mijn lijf uitgerekend vandaag mij in de steek laat betreft menstruatie...

Gisteren was mijn NOD, maar goed ik heb PCOS dus optijd ben ik vrijwel nooit...toch voel ik dat de cyclus eraan zit te komen (vreetbuien, sago, buikpijn, pijn in de rug en boobs) dus ik zei nog tegen de echoscopiste van maak nou gewoon die echo want er zit echt geen zwangerschap! (had uiteraard ook netjes een test gedaan)

Natuurlijk volgen hun braaf het protocol en hebben ze dat niet gedaan, nu hoop ik dat ik vannacht nog losbreek dan mag ik morgen die echo, zo niet moet ik wachten tot het zich vanzelf aandient en dan moet ik wachten tot de menstruatie voorbij is...hoe fijn een ritje ziekenhuis voor niets..baal er gewoon van ik wil nu gewoon meteen weer starten met het IUI traject want blijkbaar werkt dat voor ons prima en gebeurd op de bon an voj niets...

Nou dames jullie horen het wel weer en succes met alles!
 
Nou dames ik heb dus toch PCOS. In het bloed was te zien dat ik nog geen menstruatie had gehad. Op de inwendige echo zag de baarmoeder er goed uit. Toen ze overging op de eierstok zag ik het zelf al meteen.. zaten echt veel eitjes/blaasjes stuk of 25.

Ik moet morgenvroeg nog een zwangerschapstest doen en dan begin ik met mijn kuur Provera om de menstruatie op te wekken, dag 1 van mijn menstruatie moet ik het ziekenhuis bellen, op dag 3 krijg ik opnieuw een inwendige echo en dan word het hormoon clomid voorgeschreven. Het zaad was goed maar kan altijd beter. Voor de zekerheid over een paar weken nog een keer testen omdat de kwaliteit continu veranderd.
 
Gebruiker 89

Getverderrie klote pcos aan de andere kant hoeveel stellen weten niet wat ze mankeren dan lijkt het mij nog zuurder als je dan niet zwanger wordt...

Hier is toch dinsdagmiddag de menstruatie doorgebroken na de waterecho! ! Jawellll ik heb hem gehad. Dus vanavond zet ik mijn eerste spuit gonal-f en is dit het begin van een iui. ..

Heel veel succes het gaat vast goedkomen!



Groetjes
 
Terug
Bovenaan