A
Anoniem
Guest
Hey Russell: Das shit nieuws. Kan me heel erg goed voorstellen dat je je zwaar k*t voelt. Huil maar even goed uit, dat helpt: krop het niet op ! Hopelijk vind je snel weer de moed en de kracht om door te gaan. Ik duim heeeeel erg hard voor jullie voor een goede uitslag en dat ze jullie kunnen helpen om zwanger te raken. Duim duim duim.
Onze eerste IUI is helaas mislukt. Vorige week vrijdag werd ik al na 25 dagen ongesteld, maar de dag ervoor had ik bloed laten prikken en daaruit wisten we al dat het nee was.
We hadden wel gedacht maar toch komt het hard aan.
Morgen moet ik bloed laten prikken voor mijn oestrogeen gehalte en aan de hand daarvan hoor ik dan wanneer de echo en de volgende IUI is. Dat zal denk ik wel dinsdag zijn of woensdag.
Volgende week zondag gaan we even lekker een weekje met vakantie: even ertussen uit.
Komt net heerlijk uit: breekt fijn de wachtweken.
Nou meis, hou je goed !
Gr. Sylvia
Onze eerste IUI is helaas mislukt. Vorige week vrijdag werd ik al na 25 dagen ongesteld, maar de dag ervoor had ik bloed laten prikken en daaruit wisten we al dat het nee was.
We hadden wel gedacht maar toch komt het hard aan.
Morgen moet ik bloed laten prikken voor mijn oestrogeen gehalte en aan de hand daarvan hoor ik dan wanneer de echo en de volgende IUI is. Dat zal denk ik wel dinsdag zijn of woensdag.
Volgende week zondag gaan we even lekker een weekje met vakantie: even ertussen uit.
Komt net heerlijk uit: breekt fijn de wachtweken.
Nou meis, hou je goed !
Gr. Sylvia