Eerste bezoek gyn

hallo allemaal!! JAAA het hartje klopt! ik ben echt zwanger. 7 week en 1 dag! zo bijzonder om weer te zien hoe er een nieuw leven ontstaat. ik voelde mij al echt zwanger maar nu de bevestiging er is ben ik toch rustig en kan ik gaan genieten.

ik wens jullie alemaal heel veel succes en ik hoop dat jullie heel snel zwanger worden. ik kom af en toe nog wel even kijken in dit forum om te zien hoe het met iedereen gaat.

veel liefs!!

Joke van harte gefeliciteerd hoor.....

Silvia ik weet wat bedoeld soms heb ik het ook
hoor dat ik zo iets heb van wil dit nog wel....
En even later wil ik het wel weer ik denk dat
het ook echt met je hormonen te maken heeft...

In ieder geval suc6 meid......

En ik heb ook nieuws IK BEN ONGI eindelijk....
Maandag mag ik starten met clomid dus
voor ons word het ook heel spannend hier....

Groetjes Belinda

Joke GEFELICITEERD!!!

Belinda fijn dat je ongesteld bent geworden, dan kan je nu tenminste echt aan de slag!

Sylvia jullie medisch traject is erg snel gegaan, misschien heb je het allemaal nog niet helemaal verwerkt. Je kan overwegen om een paar maandjes rust te nemen zodat je alles rustig op een rijtje kan zetten. Twijfel is normaal, maar dat moet je ook niet onderschatten. Jullie zijn in een half jaar tijd van eerste serieuze poging naar IUI gegaan, misschien dat je gewoon even wat rust moet nemen om het te verwerken.

Hey hallo,

Hier is de eerste IUI achter de rug. Helaas was  de zaadkwaliteit niet goed. De kans op een zwangerschap is nu heel erg klein maar niet uitgesloten. Maar de arts gaf wel aan dat het echt een hele hele hele kleine kans is.
Ik was heel erg verdrietig, boos en teleurgesteld. Voor mijn gevoel is het allemaal voor niks geweest en ik ga er dan ook echt van uit dat ik over twee weken gewoon ongesteld wordt: heb totaal geen hoop.
We hebben al besloten dat als de volgende 2 keren de kwaliteit steeds zo slecht is we dan niet nog 3 keer IUI gaan doen met nog meer hormonen. Dan willen we liever meteen aan IVF beginnen. Waarom nog 3 maanden mij kwellen als de kans toch zeer minimaal is......?!
Langzaam aan krijg ik wel steeds meer het gevoel dat een kindje niet voor ons is weggelegd en dat we met ons tweetjes zullen blijven of misschien een adoptiekindje.

Heb  zaterdag wel veel last gehad van mijn buik. Maar we hadden de hele dag/avond bezoek en toen ze weg waren had ik mega last van mijn darmen, dus het kan ook goed daarvan zijn.
Verder heb ik zo geen last van de pregnyl ofzo.

Ach ja we wachten het maar af de twee weken, maar nogmaals ik ga er uit van niet. Heb nu ook niet spannende gevoel van die wacht weken. Ik kijk nu uit naar mijn ongesteldheid zodat we kunnen gaan voor een tweede poging.
Deze keer hebben we gezorgd voor een regelamtige zaadlozing en de volgende keer gaan we dat bewust niet doen......eens kijken of dat verschil maakt in de kwaliteit.

Gr. Silvia

Ik heb vanmorgen een telefonisch consult aangevraagd en zojuist heeft de arts me gebeld. De waarde was 0,9 miljoen en ze zien graag een waarde van 1 miljoen. Maar genoeg zwangerschappen ontstaan met waardes tussen de 0,5 en de 1 miljoen. Ze wil toch 6 keer IUI doen....indien nodig omdat we nog jong zijn en IVF maar 3 kansen biedt. Nu hebben we nog 8 kansen (mits de eerste IUI is geslaagd ).
Dus nou ja, we gaan ervoor. We zijn nu niet in super afwachting van de uitslag over 1,5 week en stellen er ons op in dat we gaan voor poging no.2. Het zal wel goedkomen met IUI of IVF......heb wel het gevoel dat het nog even zal duren voordat we zwanger zijn, maar ja dat maakt niks.
Het gaat echt allemaal met ups en downs: good en bad days. Ik ga nu lekker van het weertje genieten en probeer het allemaal van me af te zetten, kan nu toch niks doen dan afwachten.

Silvia ik wil je heel veel sterkte wensen......

Nou dames ik heb te vroeg gejuicht geloof ik
me ongi is al weer helemaal voorbij heb in totaal
maar 1 dag bloed verlies gehad.  Had gister
nog ff naar de gyn gebeld maar ik mocht niet starten
met clomid helaas als er morgen nog geen helder rood
bloedverlies is dan moet ik weer bellen dus al met al
gaat het hier niet zo lekker echt waar baal er zo van...

Jullie horen weer van me

Groetjes Belinda

Hallo allemaal.

Ik ben nog niet zo thuis op het forum maar oke.
Zelf ben ik naar de huisarts geweest voor iets een half jaar terug en heb gelijk gevraagd ivm zwanger raken.
Kreeg toen een cyclus kaart mee voor themperaturen.
Doe dit nu 3 maanden.
Inmiddels zijn we   een jaar bezig.
Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts en de cuclus kaart mee genomen.
Wat op viel was dat ik daar naast ovulatie testen gebruikte maar die gave aan dat ik tussen de 12   en 14e de tijd was om zwanger te raken.
Helaas klopt daar niets van heb net een een klacht ingedient bij het bedrijf waar ik ze gekocht heb.
Want na aanleiding van mij cyclus kaart komt mij ovultie pas tgussen de 22 ste en 26ste dag.
Einde van de cyclus.
Komt niet heel vaak voor zegd mijn huisarts.
Maar je gaat naar de huisarts en    krijgt dan cyclus kaart om te kijken of je een eisprong hebt.
Maar aangezien je al een zoon hebt zal dat wel geval zijn.
Maar ik ben na het gesprek door gestuurd naar de gynocoloog.

En die afspraak is 9 juni voor ons.
Spannend.
En zat zelf te lezen op het forum berichtjes van hierboven en bedacht me net dat de zus van mijn vriend niet via de normale manier kinderen kon krijgen maar wel via ivf.
Maar vraag me dan af hoe dat verder gaat wat is ivf en hoeveel moet je door staan voordat dat je daar voor in aanmerking komt.
En wat is het precies enz enz enz.
Wie o wie kan mij helpen?
Judith

Hoi meiden,

ben hier al een tijdje niet op dit topic geweest.
Hoe is het hier?

Silvia: Heb je al nieuws? Volgens mij moet je rond deze tijd de uitslag hebben van jullie eerste IUI of niet. Hopen dat het ondaks het eerdere bericht toch is goedgekomen.

Ik ben ook weer bij de gyn geweest ivm geen reactie op de kuur provera. Heb weer een inwendige echo gehad en hieruit bleek dat ik maar een heel dun laagje baarmoederslijmvlies heb en geer activitiet in de eierstokken. Ik heb bloed laten prikken en mijn vriend moet nu ook zijn deel laten onderzoeken. 26 mei mogen we terug komen voor de uitslagen en dan krijgen we ook te horen hoe nu verder. Vindt het allemaal erg spannend en emotioneel voel ik me super K*T maar goed misschien dat het met een beetje hulp wel gaat lukken.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan