Eerste bezoek gyn

Vandaag laatste pil provera gehad en nu is het afwachten
waneer me ongi door gaat zetten.....

Ik ben benieuwd waneer ik ongi word ik zal een gat in de
lucht springen haha

Groetjes Belinda

Ik ben vorige week naar de gyn geweest.
Het was een nogal kort bezoek:
Alles is goed en we moeten nog maar 3 of 4 maanden zelf proberen.
Daarna kunnen we terugkomen en komen we in aanmerking voor IUI.

De reden dat we nog even zelf moeten proberen is omdat je na een HSG schijnbaar vruchtbaarder bent.

Ik weet niet of ik wel aan IUI wil beginnen. Daar moeten we nog eens diep over nadenken.
De resultaten met IUI zijn niet echt om over naar huis te schrijven, dus daar heb ik niet zoveel vertrouwen in.

Dag dames,
Hier een nieuwe 'lotgenote' al zijn jullie al wel wat verder dan ik geloof ik... Ik ben Esther, 30 jr en moeder van een dochter van 1jr7mnd, en in de 14e ronde voor een 2de kindje. Ik heb vandaag gebeld naar de gyn en kan er maandag al terecht, da's lekker snel!!! Ben erg benieuwd wat er zal gebeuren. De reden dat ik naar de gyn ga is dat ik graag wil weten wat er met mij (of mijn man??) mis is. Ik ben reuze gelukkig met mijn man en dochter, maar zou graag een tweede kindje willen. Lukt dat niet dan moet ik me daarbij neerleggen, maar ik vind dat nu nog zo ontzettend moeilijk!!! Ik weet zeker dat ik geen hormonen wil spuiten of geen IUI/IVF/ICSI wil doen, maar ben toch erg benieuwd wat er evt aan de hand kan zijn en wat er dan gedaan kan worden.
Ik ga zo eens dit hele topic lezen.
Groeten en tot een volgende keer, Esther.

hallo dames, vanmiddag mag ik dan eindelijk weer naar de gyn. zoals ik al eerder melde heb ik een paar weken terug een positieve test gehad. vandaag kunnen we eindelijk kijken of ik echt zwanger ben en of er een hartje klopt! zo spannend!!
ik hou jullie op de hoogte!!!

groetjes

Joke wat spannend zeg!!!!!

Nou dames ben nog steeds niet ongi.....

Ik had wel gister en vanochtend tijdens het afvegen
roze slijm zeg maar dus er is duidelijk wel wat aan
de gang ik heb ook regelmatig buikkramp dus...
Ik hoop dat het gauw gaat door zetten.

Morgen ben ik nl al weer 7 dagen geleden gestopt met
de kuur dus dan zal ik donderdag moeten gaan bellen
als er nog niets is...Ik hoop dat ik donderdag kan bellen
voor afspraken voor een fokkelmeting haha.....

Nou jullie horen snel weer van mij...

Groetjes Belinda

Hoi allemaal,

Belinda: Ik hoop voor je dat het doorzet. Ik wil geen valse hoop geven maar bij mij heeft de kuur niet gewerkt. Ik heb vorige week drie dagen wat donkerdere afscheiding gehad alleen bij afvegen en verder niks. Heb ook nidd na de zevende dag gebeld en tegen mij werd gezegd dat het niet perse binnen die zeven dagen hoef te zijn dat is een gemiddelde richtlijn. Ik moest maar een test doen maar was ongi toen ik met die kuur begon dus moet nog even wachten NOD is vandaag maar ik wacht tot het weekend dan zijn we namelijk alle twee vrij en dat vindt ik wel zo prettig.
Ik hoop voor je dat jij meer geluk hebt dan mij.

Esther: Hoi leuk dat je hjier bent en we gaan voor je duimen natuurlijk dat jullie nog een tweede wonder mogen krijgen.

Joke: Wat ontzettend spaanend allemaal zeg. Laat je het nog ff weten.

Deedee: Ik hoop dat jullie een erg vruchtbare periode hebben en dat het zo wil lukken.

Groetjes Russell

Goeje morgen allemaal,

Vanmorgen heb ik de inwendige echo gehad. Aan de linkerkant zat een eitje van 15 mm. Morgenavond om 21.00 uur moet ik de pregnylspuit zetten en zaterdag moet mijn man om 9.00 uur zijn deel inleveren en om 11.00 uur is dan de IUI.
Donderdag 17 april kan ik dan bloed laten prikken om te kijken of we wel of niet zwanger zijn.
Op 11 april moet ik nog ff bloed laten prikken op mijn progestoron....dat was de vorige keer ietsjes aan de hoge kant....kan op zich geen kwaat, maar toch wil ze nog een keer de waarde hebben....weet niet verder niet hoe of wat of waarom, maar dat zie en hoor ik later wel. Eerst maar eens de eerste poging ondergaan.
Dus over een dikke twee weken weten we of IUI nummer 1 succesvol is geweest....we zijn heel erg benieuwd.

Heel eerlijk gezegd ben ik er totaal niet mee bezig allemaal en soms twijfel ik dan wel eens aan mezelf of ik dit wel allemaal wil omdat ik nu geen sterke drang heb om zwanger te willen worden. Dat maakt me dan wel even verdrietig.
Gisteren was ik bij mijn vriendin op bezoek welke 4 weken geleden is bevallen. Een leuk en lief baby-tje maar het deed me o zo weinig......help.
Misschien komt het doordat wat we allemaal al hebben meegemaakt....dat het romantische er wat van af gaat......of zou ik diep van binnen geen kinderen meer willen. Ik weet het even niet zo goed.
Heeft iemand van jullie ook wel eens twijfels (gehad) ?

Gr. Silvia

Terug
Bovenaan