Eerste clomidkuur

Hoi

Nou als we ervan uitgaan dat ik mn eisprong op nieuwaarsdag heb gehad, dan ben ik nu officieel 1 dag overtijd. Maar ik vertrouw mn lichaam nog niet zo, dus ik wacht nog even af. Heb namelijk wel heel veel krampen enzo. Dus ik denk dat het vandaag of morgen nog wel gaat komen. Loop al iedere keer naar de wc omdat ik denk dat het nu toch wel gekomen zal zijn.

Spannend Sanne, weer een fm. Ben benieuwd. Is dat op dag 11 of 12?

Natalie, spannend hoor. Ik hoop dat de gyn je maandag meer duidelijkheid kan geven. Je temperatuur curve kan ook veel duidelijkheid geven.

Groetjes
Caroline

hoi meiden,
nou ben net naar de gynaecoloog geweest. ze heeft een echo gemaakt en kon inderdaad geen eitje vinden, wel zag mijn baarmoedr er mooi (?) dik uit dus dat zou kunnen wijzen op een eisprong maar ja dan had ik het toch moeten zien aan de ovulatietesten!!! dus de gynaecoloog twijfeld heel erg, waarschijnlijk dus geen eisprong gehad!
nu moet ik volgende week maandag mijn progestron laten bepalen en dan krijg ik de zelfde dag de uitslag, als nou blijkt dat ik wel een eisprong heb gehad dan moet ik gewoon afwachten op de menstruatie en door gaan met clomid 50 mg., maar als er geen eisprong heeft plaats gevonden start ik met clomid 100 mg. en provera!
gelukkig is de zaad van mijn vriend goed, dus dat is een geruststelling!
maar ja pas 3 weken na mijn volgende menstruatie weer naar de gynaecoloog, wat duurt het allemaal toch lang hé!
ik begin er steeds meer moeite mee te krijgen, maar ja ik weet het...geduld hebben.

en caroline, spannend hoor, wanneer ga je testen als je menstruatie uitblijft??? veel succes.

liefs Nathalie.

Terug
Bovenaan