Eerste clomidkuur

Hoi Hoi,

Ben  blij voor je dat er toch een eitje is gaan groeien en hoe....
Ik zit inderdaad op het wachtbankje en tja wat zullen we er van zeggen. Vanmiddag nog even bloed laten prikken progesteron. Mijn eisprong is denk ik zondag geweest, dus dan zou volgende week zondag mijn NOD zijn. We hebben in ieder geval goed ons best gedaan en inderdaad erg spontaan is het dan niet meer maar ja.....
Gisteren bij de chinees een gelukskoekje gekregen. Bij mijn man gaat een oude wens in vervulling en de kleur blauw gaat mij geluk brengen. Dus wie weet....................

Groetjes,
Sanne

Hoi Sanne

Spannend hoor. Nog maar een weekje en dan weet je al veel meer. Ik ben benieuwd. Als je de gelukskoekjes moet geloven kan het niet missen....... En die chinezen hebben oude wijsheden, dus wie weet hebben de koekjes wel gelijk.
Ik heb nog geen stijging in de temperatuur, dus mij eitje is nog niet gesprongen, terwijl de gyn zei dat dat wel al had moeten gebeuren. Maar dinsdag krijg ik hopelijk wat meer duidelijkheid als ik bloed moet laten prikken.

Laat het wel even weten he zondag!

Caroline

p.s. gelukkig nieuwjaar!!!

Hai meiden,

Ik was bang dat mijn cylcus helemaal in de war zou zijn na mijn miskraam, maar...gisterochtend had ik toch al een positieve ovulatietest.
Dat betekent dat ik deze maand een cylcus heb van 37 dagen. Niet zo heel anders dan dat ik had.
We proberen deze maand het nog een keertje zonder Clomid.
Vorige keer toen ik Clomis slikte voelde ik m'n eisprong heel goed. Ik had toen ernorme pijn aan m'n linkerkant.
Nu heb ik precies dezelfde pijn maar dan aan de rechterkant. Hopelijk wordt het een goeie eisprong zonder medicijnen.
Liefs van marieke

Nou meiden, mn temperatuurcurve laat een eisprong zien op nieuwjaarsdag. Dat is lekker, nog 1,5 week en dan weet ik meer.

Sara hoe is het met jou?? Hoe voel je je?

Groetjes
Caroline

Hoi Caroline,

Hier gaat alles zo zijn gangetje. Vanmorgen wat licht gekleurde afscheiding. Hoop niet dat dat betekend dat de rode duivels in aantocht zijn. Vandaag pas dag 11 of 12 na mijn eisprong.

Sanne

Hoi Sanne

Ik hoop inderdaad dat het niet je ongi is.... Maar positief gezien kan het ook een innestelingsbloeding zijn, dat is meestal net voor je ongi. Houdt moed dus, of is het vandaag al in volle hevigheid losgebarsten?

Groetjes
Caroline

Terug
Bovenaan