Eerste echo leeg vruchtzakje maar test word donkerder

<p><span style="-webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0);">Eerste echo liet een leeg vruchtzakje zien. Moest rekening houden met een miskraam. De echo was eerder ivm bloedverlies. Nu had ik wat rare steekjes onderin mijn buik en pijnlijke borsten, dus deed een test met de gedachte dat de streep nu vast niet meer te zien zou zijn. Mijn eerste test was heel erg vaag en echt een tuur streep en dan nu dit? Zie foto </span></p><p></p>
 
De echo was vorige week woensdag. Heb al contact gehad met de verloskundige. Die twijfelt nu ook. Volgende week heb ik een afspraak staan en moet van haar voor de afspraak nog een test doen. 
De positieve clearblue test gaf 19 okt 1-2 week aan, hoe lang zwanger geen idee. Normale testen gaven wazige streepjes, deze is tot nu toe de duidelijkste 
 
Licht bloedverlies minder dan menstruatie en duurde 9 dagen maar niet opeenvolgend. Begon met 3 dagen toen en dag niet en daarna 6 dagen. 
 
Dus geen stolsels? Je hebt geen idee hoeveel weken je nu zou zijn? Want volgens mij voor 7 weken zwangerschap kunnen ze op de echo niks zien, dus mogelijk is er nu wel een hartje en was het gewoon te vroeg. 
Maar lastig om te zeggen, als je niet weer hoelang je zwanger bent. Volgens mij kan het bij een miskraam ook lang duren voor het hcg uit je lijf is. 
Hoop voor je dat het goed nieuws is. Volgens mij kan alleen een echo uitsluitsel geven. 
 
Je hebt gelijk hoor. Als ik uitga van de clearblue van 1 week betekent het dat is een echo had met 6,5 week. Misschien was dat te vroeg. De verloskundige zei dat deze donkerdere test misschien betekende dat mijn lichaam meer hcg aanmaakt en dat het toch nog goed zit maar blijft afwachten zei ze. Dacht misschien zijn hier mensen met ervaring 
 
Klopt allemaal hoor wat je zegt. Ik ben een geval apart. Ik houd ook echt in mn achterhoofd dat het foute boel is. Ben gewisseld van verloskundige. 6 nov echo gehad daarop was een holte te zien. Inwendig lukte niet. 
Vorige week woensdag dus naar de andere verloskundige omdat ik me onbegrepen voelde door de vorige. Deze zag uitwendig een vruchtzak zonder inhoud. Daarna inwendig maar dat was een wazige boel en niks van te zien zei ze. Mijn testen weet ik niet meer welke datums. Wel meerdere ? maar allemaal bijna negatief tenzij ik tuurde. De laatste vage test heb ik 1,5 week terug gedaan. Licht positief dus, waarvan ik toen meteen dacht van zie je nou het hormoon neemt dus af. 
 
Terug
Bovenaan