Eerste echo leeg vruchtzakje maar test word donkerder

Ik heb vrijdag een echo gehad en toen zou ik 6+4 zijn en ze zagen alleen een lege holte en geen vruchtje. Ik ben net naar het ziekenhuis geweest en ben nu 7+1 en ze zagen nog steeds niets . Nu moet ik volgende week donderdag terug komen en als ze dan niets zien krijg ik medicijnen om een miskraam op te wekken. Ben alleen zo bang dat mijn kindje verstopt zit of gewoon minder snel groet of een late innesteling heb gehad. Wil geen medicijnen nemen als ik het niet zeker weet. Ze had gezegd dat ik nog 2% kans had. Op internet lees ik super veel verhalen waarin vrouwen het pas met 9 of 10 weken zien. Ik heb wel de 12e 5 dagen terug een beetje roze bloedverlies gehad met afvegen maar dat was maar een klein beetje. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt? Ik ben zo verdrietig! Januari een miskraam gehad met 6 weken en nu dit

dit is wel van tijdje terug zie ik 2018, ik zit nu in dezelfde situatie, op echo lege vruchtzakje en ze denken dat het een miskraam word, ik wist nooit dat zoiets ook bestaat tot je het zelf meemaakt, niks aan te doen, maandag naar de gynaecoloog kijken wat er dan word gezegd ik voel me super zwanger geen bloedverlies en heel misselijk, geen eetlust, pijnlijke borsten, verloskundige zij dat ik ervanuit moet gaan dat het een foute zwangerschap is, ik blijf hoop houden, wie weet komt er wel een kloppend hartje volgende week, ik ben nu 7 weken:(
Heey Heey, mag ik vragen hoe het afgelopen is? Ik heb precies hetzelfde❤️

Hoi hoi,

Hoe is het bij jullie afgelopen? Hier ook hetzelfde verhaal..

21 september eerste echo na positieve test op 10 september. Er werd alleen een zwangerschapsring gezien. 2 oktober mocht ik terug komen. Volgens mijn eigen berekening - rekening houdend met de laatste menstruatie- zou ik 7+1 zijn. Helaas weer alleen een vruchtzakje. Mijn lijf voelt zo zwanger aan (2e zwangerschap), geen bloedverlies oid. Ik wacht nu af tot vrijdag. Is er to dan nog geen natuurlijke miskraam op gang gekomen, dan word ik doorgestuurd naar de gynaecoloog voor medicatie om het op te wekken. Bah, wat een onzekere en nare periode.

Ben erg benieuwd hoe het bij jullie is verlopen..

Terug
Bovenaan